~mittenavmajknoddar~
varit på UL idag, allt såg bra ut =) var så kul att se bebisen . Blev framflyttad en vecka , till 25 maj. Nåväl ...

varit på UL idag, allt såg bra ut =) var så kul att se bebisen . Blev framflyttad en vecka , till 25 maj. Nåväl ...

många verkar bli framflyttade...nåväl! bara den kommer nångång så e jag nöjd 
Har ni börjat fundera på namn ännu???
Vi har då pratat om det, det som toppar listorna just nu är:
pojke: Dante, Theo, Assar
flicka: Ella, Livia
Sen undrar jag vad ni har för reflektioner på namnet Hardy ? 

glöm inte att vi har en Bild tråd för magarna
det går ju bra att lägga upp här oxå såklart. Men jag tycker det tar så onödigt mycke plats....
Fina bilder föressten!!! 

jag tog vaccinet förra året ,och blev sjuk av sprutan i en vecka..jobbigt var det! dom säger ju att föra årets skydd inte hjälper mot årets influsensa. Men jag ska INTE ta det iår. Tidigare år har jag tagit för att jag jobbar inom vården och vill skona mina gamlingar. Men iår skippar jag det med tanke på bebisen...
Föresten!! vet ni vilken blodgrupp ni tillhör? jag fick veta idag att jag är 0 RhD neg. Jag har för mig att det ska göras extra prover och så om mamman är negativ. För om bebisen är + och mamman - och blodet blandas kan det bli knas...
vi vet inte vad det ska bli, och ska inte kolla heller.... Men majoriteten tror verkligen att det blir en pojk, så jag har börjat bli lite inställd på det oxå. Men spelar såklart ingen roll...
Nån som har bra tips till trög mage, nästintill förstoppad? 
jag har nu provat torkade plommon, mycke vatten, c-vitamin, extra frukt och grönt. rört på mig lite mer, fiberbröd...men icket!
till historien hör att jag låg vaken i timmar innat med värsta magknipet. upp mitt i natten och duschade, för jag trodde det skulle kännas skönt. Men det hjälpte föga...Upp trött som F-N på morgon, iväg och skjutsa en kompis som skulle till flygplatsen och iväg med flyget. MItt i all stress och trötthet måste jag förbi och tanka...VET NI VAD JAG GÖR????? ......................................... trög, pinsam...what så ever!... Tackar våran dieselbil med bensin!!!!!!!!!! upptcker det när jag tankat in 30 liter... SHIT, vad gör vi nu, inte går det ju att köra flera mil med bensin i dieselbilen. Så kör ett par kilometer till mina föräldrar, byter bil där, skjutsar kompisen till flyget som precis kommer i rätt tid.
ÅÅHHH nej, hem till mamma å pappa å störtlipar, har ringt sambon och varit förtvivlad..ojojj, vad jobbigt det var, Men men, bilen är nu iallafall på verkstad, kommer nog kosta ca 2000 kr...Blä!!!!
jag skyller på gravidhjärna, stressad och trött!
Så, där delade jag med mig av dagens pinsammaste!
bli inte aaaaaallt för avisa nu....MEN vi har bokat utlandresa idag
Den 31 januari åker vi en vecka till Puerto Rico, gran canaria. Vi gillar att resa båda två, har varit på en charter minst en gång per år . Så nu passar vi på att åka på en "sista", innan vi får tillökning
Vi ska bara njuta och ta det lungt i en vecka, lovely!!!!!
Såpp, nu har jag fått retas lite 
( kan tillägga att vi bor ju i norrbotten, igår hade vi minus 32 grader, så lite värme är på sin plats!!! )
Hoppas ni har det toppen!