~mittenavmajknoddar~
Har ringt förlossningen nu och de sa att jag skulle komma in så fort jag ätit frukost... Får hoppas att det inte är nått allvarligt!
får jag fråga från NÄR ni har "vägt in" er så att säga. Alltså när "startvikten" skedde?
Jag vägde mig första gången i v 11. Sedan dess har jag gått upp 4 kg. Men jag har ingen aning om vad jag vägde i v. 0, om ni fattar..... Går man upp mycke dom där typ 11 första veckorna?

Åker till utlandet på måndag, lovely!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom att tänka på att Bebisen har varit i utlandet 2 gånger under sin tid i magen. Första gången visste jag ju inte att jag var gravid, mensen skulle ha kommit på resan, men kom inte. Testade när jag kom hem och plussade
. Gjorde även ett tidigt test (rfsu) innan resan, men det visade negativt....Fel fel fel!
ok, så det är från inskrivningen ni flesta räknar. Jag vägde oxå in mig på inskrivningen, var i v 11 då. Har gått upp 4 kg sedan dess, det känns helt ok!

Blev en emmaljunga citycross med citykorg. Sittdelen tog vi i färgen pro titan, citykorgen och skötväskan i grey flower .
vagnen kommer i slutet på april....hur har ni det med järnvärdet? Som lägst har mitt varit på 105, BM tyckte jag skulle ta 1 tabl Niferex
dagligen. Men efter 2 veckor så hade värdet bara höjts till 109, så nu ska jag ta 2 Niferex dagligen. Känns lite hysteriskt tycker jag. Jag är inte påverkad av "järnbristen" och såååå lågt är det väl inte?!
jag är ju i v27 nu. Jo har varit och kollat hos BM med jämna mellanrum. Ska dit igen i början av mars, hoppas det har höjts då. Min BM är helt nyexaminerad, så hon kasnke itne har så bra kolla på det här med järnet ?! Hon är jätte bra och tillmötesgående, men hon kanske bara läser i böcker vad värdet ska ligga på och inte. Kanske inte går efter "sunt förnuft" , vad vet jag?! Nåväl, jag tar väl tabletterna och ser om det blir nån förbättring
Mina boobs har börjat läcka. Märkte det igårkväll :O.. Nån fler?
okeeejs, är inte helt ovanligt att dom börjar läcka vid den här tiden alltså
dåså ..
hej alla!!!
Jag är dålig på uppdatera, men jag är in och läser titt som tätt 
Jag mår toppen, har dock legat inne på sjukhus för gallsten. Ingen hit. Nu "diet", för att hålla stenarna i chack. När bebben kommit ut och så blir det operation för att ta bort gallbllåsan. I övrigt mår jag jätte bra.
Idag är min första lediga dag med havandeskapspenning
Känns härligt 
Sköt om er!!!
Äpple är ju tydligen en klassiker. Jag hade oxå ätit äpple den dagen jag åkte in....
Fridaooo: Massor med grattis!!!!! liiiite avis är man ju, vill ju oxå att våran krabat ska komma ut :P
hörrni 
När vi väl har fött våra krabater kan vi väl gå in i länken som finns i trådstarten till BF-listan och skriva in bakom vårat Bf datum vilket datum det verkligen blev födsel 
Vad tror ni om det?
åååh vad vi längtar nu!!!!!
Visst är det spännande, som ett lotteri varje dag, undra vilken dag det blir att man drar högvinsten 
Jag är oxå kvar, å väntar å väntar
..Har BF 25 maj, så är ju 6 dagar kvar, men ändåååååå! den får ju gärna komma nu
Jag har inte heller nå känningar, lite tätare sammadragningar ,men dom gör inte ont eller nått...bara vänta antar jag .
Var till BM igår, krabaten var "ruckbar", för 2 veckor sen var den rörlig....
Idag MÅSTE jag packa bb väskan, har tänkt göra det länge nu, men har inte blivit av.. har lagt fram det mesta men inte packat...
kasnke känns bättre nu,,,
oj, verkar som att några fått ut sina mirakel nu
Vad roligt!!! grattis!!!!!!!!!!!!!!! 
jakeline: grattttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!!!!