~mittenavmajknoddar~
Nu ska jag gå och nanna kudden... Igår somna jag kl 20:30 haha
Nu ska jag gå och nanna kudden... Igår somna jag kl 20:30 haha
Våra föräldrar vet ju sen länge... Kände att jag absolut inte kunde hålla det från mamma eftersom vi pratar i telefon oftast flera gånger dagligen och alla vet att vi försökt bli gravida i ett år... Och skulle jag inte börja gnälla om att jag var så trött på att försöka skulle de ändå fatta direkt (Fick veta att vi vänta barn och berättade på fredagen, kan säga att jag undvek att prata med mamma till hundra)
Tyckte era idéer var bra... Tänker på det med att sätta på sonen en tröja... Tror att det kommer ta en liten stund innan de lägger märke till det... Men då är det ju extra roligt...
Vi slängde ett digitalt graviditetstest till min mamma och svärmor... De blev lite förvånade och efter en stund... "är du gravid?"
Jo jag började blöda väldigt mycket efter de varit och rotat runt med. Jag blödde från och till genom hela graviditeten med sonen och är också van men blir precis lika orolig varje gång...
Det är säkert nått från tvillingen som inte hade kommit ut bara och då måste det ju blöda tills det är borta! Men ring på måndag morgon om det fortsätter tycker jag!

Kramar om och önskar dig lycka till och hoppas det tar sig snart igen!
Idag ska vi träffa min släkt.. Min syster tog lärarexamen i vår och ska fira det nu och då är stor del av släkten samlad. Jag vill berätta eftersom vi ses så sällan och tror inte vi kommer ses förrän i december igen och tycker det är bättre att de hör de från mig istället för på omvägar (ex facebook) men maken vill inte berätta... De vet ju att vi försökt ett år nu och de kommer säkert undra... Inte ska jag väl ljuga för dem om de frågar? Åh så kluven...
Jag tror jag har fått missfall... Blöder massa ljust tunt klarrött blod :( Det liksom rinner lite...
Jo det ska jag göra... Men tror jag ringer bm på måndag om ett nytt vul...
Vi har inte heller någon gynakut under helgen men i veckorna kan man ringa och komma dit inom någon timme..
Just nu blöder jag knappt nått... Jag överreagerade nog lite men det är så jag blöder när jag har min värsta mens så därför kände jag att det var kört. Men jag blödde bara under en halvtimme eller nått men då rann det ju lixom ner i trosorna...
Nu känner jag mig lugnare men ska nog ringa imorgon och be om att de tar blodprov och mäter hcg... Känns dyrt att göra ul varje vecka :P Kan lägga det på en ny vagn istället ;)