Inlägg från: Jezamine |Visa alla inlägg
  • Jezamine

Min katthona blöder från underlivet.

Kontakta en jourveterinär.snarast.

Jag är INTE avstängd
  • Jezamine
    seli skrev 2010-09-24 23:25:44 följande:
    Jag tänkte ringa till veterinären imorgon och fråga vad dom tycker, men alltså om det är livmoderinflammation, e det akut då? Och om det är missfall, så kan hon inte ha gått så långt för hon har ju inte blivit det minsta tjock.
    Steriliserar dom henne om det är livmoderinflammation eller vad gör dom?
    Ja det är allvarligt.Du kan googla på livmoderinflamamtion hos katt.
    Jag är INTE avstängd
  • Jezamine
    seli skrev 2010-09-24 23:31:00 följande:
    Jag kan inte åka iväg med henne inatt ändå. Vill bara veta om det finns någon som vet hur akut det är om hon har fått livmodersinflammation?
    Du kan ju inte åka till vet iaf el hur? Hur akut det än är.
    Jag är INTE avstängd
  • Jezamine
    seli skrev 2010-09-24 23:35:03 följande:
    Röntgar dom innan dom ställer diagnosen? Vad kan detta hela kosta, vi har ingen försäkring.
    Här har du ett litet hum om vad vet vård på akuttid kostar.Visserligen var det magkatarr det gällde.
    Katten Vincent började kräkas blod. Hans matte tog honom genast till veterinären, där det blev akut behandling för magkatarr. Kostnad: mer än sjutusen kronor – som betalades av djurförsäkringen.

www.mediaupdate.se/2010-04-18/7_326_kr_%E2%80%93_katten_vilken_besparing
    Den katten var försäkrad
    Jag är INTE avstängd
  • Jezamine
    seli skrev 2010-09-24 23:35:03 följande:
    Röntgar dom innan dom ställer diagnosen? Vad kan detta hela kosta, vi har ingen försäkring.
    Varför ingen försäkring?
    Jag är INTE avstängd
  • Jezamine
    seli skrev 2010-09-24 23:52:38 följande:
    Tack för era svar, har pratat med jourhavande vet. och hon tyckte att vi skulle avvakta eftersom att hon är som vanligt annars, har tagit temp och hon har ingen feber, hon sa inget och livmodersinflammation ens, jag fick fråga om det, hon trodde att det var löpning eller ett tidigt missfall.
    Katter blöder inte när de löper.
    Jag är INTE avstängd
Svar på tråden Min katthona blöder från underlivet.