• Svar på tråden Min HjärteprinsFilip, ska bli storebror i Maj-11
  • saraandreas

    Stor grattis!!! ska oxå ha i maj:D...vår hampus dog i augusti 2009- levde inte ens en sekund

  • Här och nu

    Gud så underbart! Filip är säkert en jättestolt storebrorsa, som kommer följa syskonet genom en glugg i himlen.

  • ÄnglaFilip06 och MiniBrowni11

    Igår fyllde Filip 4år de va en jobbig dag.


    Här och nu skrev 2010-10-13 12:11:19 följande:
    Gud så underbart! Filip är säkert en jättestolt storebrorsa, som kommer följa syskonet genom en glugg i himlen.
    de tror jag säket såå fint skrivit...
    Ängla prinsFilip 2006-2010 och bebis 2011
  • ÄnglaFilip06 och MiniBrowni11
    Först nu kan jag njuta fullt ut av min andra gravlitet med Minibrownie, Vi var på Östrasjukhuset och gjorde ett extra UL,

    Allt såg helt perfekt ut på "minibrownies" lilla hjärta, sa barn ♥ läkaren som gjorde Ul nr 2 idag. såå underbart. Den rörde sig mycket idag svårt o få rätt vinkel på hjärtat, men de fixa sig som tur var. Nu längtar vi tills i slutet av Maj eller början av Juni..
    ÄnglaFilip06 och Minibrownie11
  • ÄnglaFilip06 och MiniBrowni11

    Snart får Filip sitt halvsyskon. Är så ledsen för att han ej fick vara med o se sitt lilla halvsyskon. För exakt 1årsen frågade Filip om varför inte han fick en liten bebis som hans kompisar hade, hur svarar man då liksom. Jag levde ju som singel mamma då. sen bara 2 mån efter hans död så blev jag ju gravid med min nya sambo som sagt. Undra om denna bebisen blir lik sin storebror. Bara lite mörkare kan ja väl tänka mig. eftersom jag o min sambo är båda adopterade från Indien..

    En sak som är säker Filip skulle bli så fin och snäll storebror , du fattas oss hela tiden lilla hjärteprinsen!!!

    Kram på er...


    ÄnglaFilip06 och MiniBrowni11
  • ÄnglaFilip06 och MiniBrowni11

    Nu är Hugo här han blir 3 veckor på Lördag...

    Underbart.. 

  • jamasen

    GRATTIS TILL LILLA HUGO!

    Skickar en liten omtanke till storebror som sitter på sitt moln och skiner ikapp med solen.

Svar på tråden Min HjärteprinsFilip, ska bli storebror i Maj-11