Min dotter "teasar" min pojkvän!
Jag har levt ensam med min tonårdotter under några år efter en jobbig skilsmässa, har inte dejtat eller tagit hem män förrän jag träffade någon jag kände att det var riktigt allvar med. I början gick det rätt okej med min dotter - hon förstod att jag saknade en man i mitt liv och sa saker som "är du glad så är jag glad" men på sista tiden har det förändrats.
När min särbo är här kan hon gå runt i bara handduk och "råka" tappa den, helst när jag inte är i samma rum. Hon kan gå en hel söndagsförmiddag i t-shirt och stringtrosor, tills jag säger till henne att klä på sig. Hon fäller kommentarer som är direkt opassande och är allmänt fysiskt "utmanande" mot min särbo.
Han blir illa berörd så klart, han vet inte riktigt hur han ska reagera eller vad han ska säga. Han försöker gå ur rummet när hon gör sådana här saker men vi bor inte så stort och han kan ju inte hålla på att fly undan från en 15-åring. Jag vet att han inte gjort närmanden, de har aldrig varit ensamma de två så jag tror inte att hennes sätt är nån slags reaktion på en sådan händelse utan helt enkelt en provokation.
Jag har försökt ta upp med henne att hon inte ska göra sådana saker men hon sätter upp en helt oförstående min och det känns ju helt absurt att "anklaga" en tonåring för att "sextrakassera" en vuxen man - men så här kan vi inte ha det!
Någon som har varit med om något liknande, eller har tips och råd på hur vi ska lösa den här situationen?