Cee skrev 2011-03-02 19:26:44 följande:
Jag har juh som sagt tyvärr problem med dem som har barn också..för de har bara på halvtid o vill då vara fria från barn. O jag har barn på heltid o då kan jag aldrig följa med när de ska hit o dit på diverse saker.. o då räknas jag bort rätt snabbt till förmån för ngn som kan göra vuxensaker
Har gett en man 6 mån nu... o han e fortfarande inte riktigt redo.. o det dyker juh upp en o annan halvtidsmorsa som försöker fånga honom, o de kan juh då också vara med på diverse fester, bjudningar och aktiviteter... jag har inget att sätta emot.. o han vill juh vara fri när han kan :S
Hmm... Ja, jag förstår ditt dilemma. Men å andra sidan finns det ju faktiskt män som accepterar att det är precis som det är för dig. När ni sedan varit ett par en tid och han fått en bra relation kan han faktiskt ta barnet om du vill göra något också. Nu är ju visseligen problemet att ni inte kan göra saker tillsammans utan barn. Men barnet blir äldre och barnvakter blir lättare och lättare att ordna. Din nya karls familj kanske ställer upp? Jag vet att man lätt blir lite negativ, det är jag med, men man får försöka gaska upp sig genom att tänka positivt. Tyvärr får man också tänka ganska långt in i framtiden, men ljuset finns där!