Ensamt
Här är en till som känner igen sig.. Jag har två barn i princip på heltid, varannan helg är de med sin pappa.. Har dock turen att ha två engagerade bröder och föräldrar som jag o barnen träffar ett par ggr i veckan samt nästan alltid har tillgång till barnvakt. Har flera vänner med barn så det råder ingen brist på lekkamrater men jag är enda ensamstående föräldern och ja jag känner mig ensam till o från då jag inte har någon att dela mitt liv med. Träffade en kille men han fixade inte att jag hade barn så det höll bara 4 mån... Efter det känner jag mig mer ensam än innan då jag fick lite försmak på en bra relation med någon jag verklgen ville vara med. Innan var det bara så skönt att slippa ifrån relationen med barnens pappa som inte var bra, då hade jag ingen att sakna.. Så jag är egentligen inte alls ensam men kan känna så ändå ibland. Kan verkligen sakna att inte ha vänner som är ensamstående de med och som förstår ens situation.... Men jag har verkligen det bra så det känns fel att beklaga sig..