artax skrev 2010-10-29 16:33:28 följande:
Fan jag har tänkt på det alltså! hur kan man operera och inget händer liksom, eller att det inte ens skulle finnas en risk att det går åt helvete om man säger så.
Skönt att ni fått hjälp och UNDERBART att ni kan få biobarn utan större problem om man nu kan säga så!
Vi har ju fortfarande inte fått svar på första provet och jag frågade om det behövdes ett andra men fick inget svar, sjukt dåligt! men vi ska dit den 10de november så då kommer vi förhoppningsvis få lite svar..
Har ni fått ställa er i kö nu då?
förstår att du är glad, hur konstigt det än är.. ;) huvudsaken är ju att man kan få barn sen om man behöver hjälp eller inte gör faktiskt inte mig någon skillnad.. ;)
Nej precis! Jag tycker det verkar vara väldigt vanligt att det blir skador, iaf enligt familjeliv, fast här hänger väl alla i sveriges befolkning som har problem, haha! :)
Så jäääääävla kasst att de behandlar er så alltså! Men ok, om ni inte fick något svar om det så antar jag att det inte behövs något andra prov eftersom ni ska dit nästnästa vecka. Får verkligen hoppas att det är så!
Ja alltså, jag vet inte riktigt. Läkaren sa ju att han skriver en remiss till IVF på direkten. Eftersom IVF tillhör vårdgarantin nu så borde det väl innebära att vi borde få hjälp inom tre månader? Läkaren sa att "det kommer dröja måååånader" WTF?!
Eller så tar det ju tre månader till planeringsmöte och sen tre månader till till IVF? Jag vet faktiskt inte... Men vi kan väl inte göra något annat än att gå och ta blodprover nu och vänta...
Lite väl optimistiskt kanske, men för att göra oss själva glada sa vi igår att det kändes som att vi påbörjade vår extra långa graviditet igår! :)