• Färna

Elitserien 2010 / 2011 !

Så, då har äntligen hockey säsongen dragit igång igen!

Har kan alla som vill prata om ES 10/11 samlas och prata om omgången som varit/som kommer och om det kommande slutspelet samt kvalserien.. :)

Hoppas vi blir många!:D 

• Svar på tråden Elitserien 2010 / 2011 !
  • benel

Hehe härligt =)
    Har varit uppe och jagat så ahr varit helt avskärmad från sport och socialt liv i ett par dagar, men avkopplande och skönt iallafall ;p

• Färna

Haha jag är inte så mycket för att jaga och sitts still... Men jag kan förstå att det är avkopplande och skönt!:)

Tung förlust mot hv igår!:( hade å andra sidan inte räknat med 3 p men 7-3 är rena utklassningen, snudd på förnedring!:/

Nya tag mot ssk i nästa match.... :)

• benel

SÅ är det, luleå åkte också på en förnedring .. 3-0 mot förjestad. Är väl i det här laget serien börjar rätta till sig till sitt rätta jag då de "stora"lagen kommer igång .. snart ligger luleå där på 4e-5e plats . Dock inte mer än "rätt" då de störra lagen har budget för att göra i princip vad de vill jämfört med ex Luleå, Timrå, AIK, osv med sämre ekonomi som lirar på hjärta och lite pengar =)

• Färna

Det har du nog rätt i... :( Men tappa inte hoppet, vem vet vad Luleå lyckas med i år!:)

• Färna

Vad händer????? SSK borta borde vara tre poäng!!!:(

• benel

haha, nej hoppat finns alltid :D Se ju än så länge bra ut :)
    Jaa, det skulle avrit en 3 poängare för AIk mot SSK .. ni sackade ihop i slutet :/

• Färna

Fullständigt!:( Nya tag mot just Luleå på tisdag och Brynäs på torsdag, sist nämnda tror jag på 3 p... :)

• benel

Ja ikväll smäller det ju AIK-Luleå.
    Vi hade ju svårt med er p hemmaplan, och blir itne lättare att möta er på eran hemmaplan, känns dåligt i magen och tippar på en 2-1 vinst för AIK.-

• Färna

Jajamän, utan att veta vad det står (ärligt!!:))

Så tippar jag faktiskt på Luleå idag, dem är i grym form och är riktigt svåra att möta, borta som hemma!
    Men självklar skulle de vara skönt med en 3 idag... I alla fall 1 p!;)

Svar på tråden Elitserien 2010 / 2011 !