Metformin någon?
Har nu ätit 10 enkel kurer med pergortime och 1 dubbelkur utan resultat. Ska nu gå över på metformin.
Någon som har erfarenhet av metformin? Berätta gärna om biverkningar, hur det gått för er m.m.
Tack på förhand !
Har nu ätit 10 enkel kurer med pergortime och 1 dubbelkur utan resultat. Ska nu gå över på metformin.
Någon som har erfarenhet av metformin? Berätta gärna om biverkningar, hur det gått för er m.m.
Tack på förhand !
Okej =/
Tacksam för era svar !
Någon som blivit gravid med hjälp av metformin i samband med pergotime-behandling?
Precis, sötsuget försvann....för mig som var helt nomalviktig innan så var det många som tyckte att jag blev lite väl mager, vi höll samtidigt på att bygga hus, så de trodde att jag höll på att jobba ihjäl mig bl.a. Var lite kul sen då man själv visste att man var gravid och de fortfarande kommenterade att man var så smal/för smal...då tänkte jag bara....vänta ni, snart är jag en tjockis
Började med Metformin i juni 2008, hade då uppehåll med Pergotime till i augusti. Och på 5:e försöket, vilket blev i jan/feb 2009 blev jag gravid. Fick ÄL gången innan med, men då prickade vi inte rätt.