Inlägg från: Anonym (ung tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ung tjej)

"Den perfekta vaginan" Fan va arg jag blir!

Verkar finnas en del killar som inte gillar stora blygdläppar enligt den tråd jag skrev för en tid sedan:
     www.familjeliv.se/Forum-9-191/m54401601.html

Nu har jag ju själv stora blygläppar, och skiter i töntkillar som enbart dömer mig pga av det, men det finns ju många andra tjejer därute som säkert inte skulle vilja bli nobbade/utskrattade för en sådan sak och väljer att operera sin mutta.

• Anonym (ung tjej)

Vill förstås tillägga att det finns lika många killar som inte bryr sig alls, eller som tom tycker det är mer attraktivt med stora blygdläppar. Synd att man inte kunde ut med det lite mer, så att även alla osäkra tjejer runt om i landet vet detta och inte bara får höra "höhöhö-tonårskillarnas" kommentarer om hur det "ska se ut".

• Anonym (ung tjej)
    Anonym skrev 2010-09-29 22:27:59 följande:
    Jag tycker det var horribelt hur tjejen som minskade sina blygdläppar hade blivit hånad av både sin syster och killar. Det är fan helt sjukt! 
    Jag fattar inte vad det är för en elak människa som mobbar sin syster så hårt, att det driver henne till att operera sig mellan benen, framförallt fattar jag inte varför deras föräldrar inte satte för systerns mobbningsfasoner innan det blev för sent??? 
  • Anonym (ung tjej)

Jag kan nog erkänna att jag och mina kompisar själva har kläckt ur oss en och annan mindre trevlig kommentar om hur stor eller liten snopp en kille hade.....i fjortisåldern. Sedan dess har jag(och förhoppningsvis även mina kompisar) kommit på att vi under flera år har koncentrerat oss på fel grej, för hur stor balle en kille än har, så blir inte sexet bättre om han bara kan ligga och hasa sig fram och tillbaka som en strandsatt säl.
    Kanske något att förmedla till högstadie-elever?

• Anonym (ung tjej)
    LivL skrev 2010-09-30 16:52:11 följande:
    Vad hette programmet??
    Den perfekta vaginan. Finns på tv4 play.
Svar på tråden "Den perfekta vaginan" Fan va arg jag blir!