• Anonym

"Den perfekta vaginan" Fan va arg jag blir!

Jag tycker det var horribelt hur tjejen som minskade sina blygdläppar hade blivit hånad av både sin syster och killar. Det är fan helt sjukt! Man ser väl ut som man gör mellan benen. Min sambo har jättelång förhud (typ 5cm extra vid stånd) och det är väl kanske inte vad jag drömt om i mina våtaste fantasier, men det är så han ser ut och han är jättefin! Aldrig att jag skulle säga "ska du inte omskära dig, kom igen".
    Själv har jag typ inga inre blygdläppar, det är bara slät slämhinna. När jag var i förpuberteten och började titta i anatomiböcker och jämföra med hur jag såg ut trodde jag att jag var missbildad eftersom jag inte hittade den delen av könsorganet. Man borde lära barn redan i mellanstadiet att folk ser olika ut mellan benen och att det är helt naturligt! Jäkla tjat om "innie" and "outie", i USA på college frågade mina vänner om jag hade en "innie" eller en "outie" både när det gällde könsorganet och naveln. Jag hade lust att säga "skit i det du så lever du längre" men jag skrattade bara bort det istället. Sjuka saker att vara fixerad vid! 

• Anonym

Jag vet inte om jag tycker det är sjukare att operera fittan än tuttarna... Penisförlängning är ju däremot mer onödigt, det fyller ju ingen funktion alls. Kuken blir max 4 cm längre - i slakt tillstånd. Vad har man för nytta av det då?
    Sjuka ideal - JA. Självklart tycker jag att det är sjukt och synd att det är detta som unga tjejer och killar får se och växa upp med. Att man inte duger som man är.

Mina blygdläppar är olika stora, den högra är 1 cm längre än den andra, men de hänger inte ner särskilt mycket alls.
    I nuläget skulle jag inte operera en enda sak på min kropp (om det inte vore medicinskt nödvändigt), men man ska aldrig säga aldrig.

• Anonym

Jag har ett rejält venusberg och tjocka yttre bliygdläppar; och ett litet inre och ett som är längre än det andra som hänger ut lite. 

Jag måste ha haft himla tur som bara varit med karlar som aldrig klagat eller slaknat det minsta.... Jeeezez... :-O 

• Anonym
    Anonym skrev 2010-09-30 06:57:12 följande:
    Jag har ett rejält venusberg och tjocka yttre bliygdläppar; och ett litet inre och ett som är längre än det andra som hänger ut lite. 

Jag måste ha haft himla tur som bara varit med karlar som aldrig klagat eller slaknat det minsta.... Jeeezez... :-O 
    Jag med, men mina inre blygläppar är långa och hänger utanför. Men min mus är perfekt!
  • Anonym
    Anonym (ung tjej) skrev 2010-09-29 22:18:53 följande:
    Verkar finnas en del killar som inte gillar stora blygdläppar enligt den tråd jag skrev för en tid sedan:
     www.familjeliv.se/Forum-9-191/m54401601.ht ml

Nu har jag ju själv stora blygläppar, och skiter i töntkillar som enbart dömer mig pga av det, men det finns ju många andra tjejer därute som säkert inte skulle vilja bli nobbade/utskrattade för en sådan sak och väljer att operera sin mutta.
    Man vill ju ha en tjej med stora läppar. Det är ju samma gener som styr kuken storlek och man vill ju inte få en son med liten kuk. Sen är det mer att leka med
  • Anonym

Handlar inte om att inte vara nöjd tror jag!!
    Det handlar om vad killarna tycker är snyggt! Tror inte många killar tycker om ett par stora, bruna blygdläppar!

• Anonym

Jag är nöjd med min tants framstjärt som den är.

• Anonym
    Anonym (Hottie) skrev 2010-09-30 11:11:40 följande:
    Jag håller med dig TS, man blir inte glad av detta. Men! Det är väl för fan ingen docka som ska knulla?!?

Karlar vill ha en kåt kvinna. En kvinna som längtar och åtrår och som är kåt på riktigt. Ingen kåt karl bryr sig hur stora blygdläpparna är när det ska till. Jag har aldrig aldrig hört någon kille, varken någon jag varit med eller någon jag pratat med säga att de skulle bli avtända av ett "fult" underliv. De blir kåta som aldrig förr av en kåt kvinna, en våt fitta som slår ut som en ros liksom.

Jag har själv fitta som inte är direkt bildskön. Men skön är den sannerligen, både för mig själv och för andra! Jag är stolt över min fitta, jag har klämt ut tre fina barn ur den, jag har ett fantastiskt sexliv och jag är stark som en boaorm i musen. Men att helraka exempelvis känns inte bekvämt, dels för att kliar, dels för att den rent estetiskt gör sig bäst i lätt päls utanpå. Den slår ut så fint och blir hårfri när det ska till ändå.

Låt er inte slås ner av sånt här trams tjejer! Öva upp er förmåga att få orgasm istället och att glittra i övrigt. Jag lovar att det är ett bättre sätt att både få ett bättre sexliv själv och en bättre sexpartner.
    Hoppas alla ta till sig av detta! Bra skrivet.
  • Anonym

Jag håller med alla dom som tycker att vi lever i en utseendefixerad och ytlig värld. Men det gäller faktiskt inte bara för oss kvinnor. Det här med krav på hur man ska vara och se ut i de nedre regionerna är något som män också har haft med sig. Skulle nog säga att vi kvinnor ofta dömer mäns kön hårdare, och har mer kategoriska krav på hur det ska vara än vad män har på oss kvinnor. De flesta män jag varit intim med verkar mest vara glada att få komma till oavsett hur de ser ut därnere. Däremot är det ganska vanligt oss tjejkompisar emellan att fälla en och annan kommentar eller rolig anekdot om olika killars tillkortakommanden, att de varit för små eller för mjuka eller för fula därnere. Här på FL finns det många trådar i ämnet, men det är ganska ovanligt att män skriver skräckhistorier om fula musar de mött.

Skulle inte vilja byta och bli kille, när det kommer till sådana krav, tror att vi tjejer faktisklt har det lättare i det avseendet. Skulle vi se för illa ut därnere går det ju dessutom att fixa, men den kille som är dåligt utrustad eller impotent kan oftast inte göra någonting åt det.

• Anonym
    Anonym (Ja då!) skrev 2010-09-30 15:07:53 följande:
    Dock en bs. Och JAG skulle inte uppskatta att ligga där bland rostbiffarna och fäktas!
    De är väl inte "rostbiffarna" man tänder på? Är väl ändå tjejen????
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-09-30 15:14:28 följande:
    De är väl inte "rostbiffarna" man tänder på? Är väl ändå tjejen????
    Och även om du behöver fäktas med rostbiffar så ha inte sex med personen då!
  • Anonym

Jag skyller allt på MTV mm. Samhället idag har en gigantisk fokus på sex, större än någonsin.
    Vi läser om sex överallt, ser det på tv osv.
    Såg t.om en artikel på Aftonbladet som löd:
    "var otrogen, du mår bättre så" enligt någon undersökning
    Hur sjukt e inte det?

Sen vill alla kvinnor vara super tajta för att kunna ge mannen en större njutning osv.

Allt är wicked.

• Anonym
    Arina01 skrev 2010-10-06 11:25:04 följande:
    Tänkvärt påpekande!

Hon ska vara sexig men hennes eget sköte (hennes centrala sexualitet "orgasmcentrum") ska vara återhållet.
    Någon slags kastrerad sexbomb som inte tar plats. Som inte tar utan huvudsakligen ger.

Tack och lov tänker inte alla män så, utan attraheras av en kvinna som "steals the show", (citat "Whole Lotta Rosie"), trots att hon varken är liten eller söt.

Nej, jag kan inte förstå män som vill ha småflicks-snippor. Som kvinna attraheras jag inte det minsta av pojk-snoppar. Att se en naken pojke innan puberteten startar ingenting i huvudet. Det är som att titta på magen, handen, foten eller vilken kroppsdel som helst. Till skillnad från att se en vuxen mans blodröda svällande  penis och pung som sätter igång ett pirr. Ja faktiskt ganska köttiga paket. Viss liknelse finns med pungen som en råbiff och penisen som en oxfilé. Och det är för mig attraherande. En människas fortplantningsorgan med tusentals år av historia.
    (Men kvinnor får inte likna en rosbiff, inte.)
    Haha, den var bra
Svar på tråden "Den perfekta vaginan" Fan va arg jag blir!