"Den perfekta vaginan" Fan va arg jag blir!
Jag tycker det var horribelt hur tjejen som minskade sina blygdläppar hade blivit hånad av både sin syster och killar. Det är fan helt sjukt! Man ser väl ut som man gör mellan benen. Min sambo har jättelång förhud (typ 5cm extra vid stånd) och det är väl kanske inte vad jag drömt om i mina våtaste fantasier, men det är så han ser ut och han är jättefin! Aldrig att jag skulle säga "ska du inte omskära dig, kom igen".
Själv har jag typ inga inre blygdläppar, det är bara slät slämhinna. När jag var i förpuberteten och började titta i anatomiböcker och jämföra med hur jag såg ut trodde jag att jag var missbildad eftersom jag inte hittade den delen av könsorganet. Man borde lära barn redan i mellanstadiet att folk ser olika ut mellan benen och att det är helt naturligt! Jäkla tjat om "innie" and "outie", i USA på college frågade mina vänner om jag hade en "innie" eller en "outie" både när det gällde könsorganet och naveln. Jag hade lust att säga "skit i det du så lever du längre" men jag skrattade bara bort det istället. Sjuka saker att vara fixerad vid!