Inlägg från: SkäggBiffen |Visa alla inlägg
  • SkäggBiffen

"Den perfekta vaginan" Fan va arg jag blir!

Alla muttor e great. Orka karva o snida till saker.  Själv har jag 6-pack och 22 cmFlört

• SkäggBiffen
    Anonym (ung tjej) skrev 2010-09-29 22:18:53 följande:
    Verkar finnas en del killar som inte gillar stora blygdläppar enligt den tråd jag skrev för en tid sedan:
     www.familjeliv.se/Forum-9-191/m54401601.ht ml

Nu har jag ju själv stora blygläppar, och skiter i töntkillar som enbart dömer mig pga av det, men det finns ju många andra tjejer därute som säkert inte skulle vilja bli nobbade/utskrattade för en sådan sak och väljer att operera sin mutta.
    Större läppar ju mer det finns att gotta sig med Flört
  • SkäggBiffen
    Rokka Jill skrev 2010-09-29 22:37:57 följande:
    MEn ärligt... flickor.. Män har opererat sig i FLERA år där nere..
    Just för att "bygga upp sin manlighet" eller för att vara "tillräcklig"

Jag umgicks med bara killar i tonåren..
    Historierna de berättade är likt våra..

"När jag tog handen mellan hennes ben och kände klitorisen som var stor som fan var jag tvungen att avbryta.."

Men vi har ju klassikern från andra hållet..

"Jag blev så attraherad av honom. .Han var så stor och manlig.. Men när byxorna åkte av så kunde jag knappt hålla mig för garv... den var så liten..."

eller hur?
    haha :D
  • SkäggBiffen
    Styvmamma88 skrev 2010-09-30 19:16:29 följande:
    Vad kull at så många har svarat och reagerat
    Självklart har killar enorm press på sig med men detta var mest en tråd över hur långt kvinnliga "idealet" har gått.
    Älskar era muttor!! 
    Jag måste vara en av dom killarna som varken bryr sig om hur det ser ut där nere så länge det är rent o fräsht samt inte ha någon som helst press när det gäller mitt eget kön heller. Om någon skulle säga åt mig att min dolme såg ut som ett krockat skithus så är det väl så :D
  • SkäggBiffen
    Styvmamma88 skrev 2010-09-30 19:59:29 följande:
    Bra Det är så sjukt, det kvittar väl hur man ser ut där nere bara det funkar, killar som tjejer!
    Precis. Nu kan vi låsa tråden :D
  • SkäggBiffen
    Lavish skrev 2010-09-30 20:29:17 följande:
    Jag måste faktiskt säga att jag aldrig begripit detta. Det är väl något fel på mig. Eller på alla andra då. För jag har ärligen aldrig ägnat hur en man ska uppelva mitt kön en tanke. Eller inte någon annan tanke än att han kommer vara glad över att få komma i närheten av det iaf. Och min fitta ser inte ut som en porraktris. Har heller aldrig fått höra annat än gott om den. Men å andra sidan skulle dom väl knappast våga säga något negativt
    Tror nog inte man kåtar upp varandra och när man kommer till den punkten att man får se härligheten så stannar man upp och vrålar att muttan ser ut som en avdankad gammal plyshsoffa...

Nä, göka i mörker om man är rädd att någonting ska se ut som godzilla :D
  • SkäggBiffen
    Lavish skrev 2010-09-30 20:35:58 följande:
    hahaha nä det ska rätt mycket till i det läget iaf för att utseendet på fittan ska vara orsak att åka hem istället?
    För min egen del så får den se ut som en gammal plyshsoffa eller vad faen som helst. Jag ska inte se på den, jag ska använda den Skrattande
Svar på tråden "Den perfekta vaginan" Fan va arg jag blir!