BH-lös?!
Tål inte heller det. Hujedamig vad jag avskyr det. Blä!
Tål inte heller det. Hujedamig vad jag avskyr det. Blä!
Om det är någon som nästintill flashar sig på detta vis och ser denna tråden, så tänker vederbörande kanske på att klä sig ordentligt nästa gång = ett steg mot en bättre värld.
Jag skrattar inte åt nån vars pattar jag ser genom en tunn t-shirt. Jag äcklas. Är det inte mig det är synd om då? Jag tycker det är väldigt, väldigt obehagligt. Dessutom så ser det obekvämt ut. O jag tycker nog att den som går utan bh i såna t-shirts bör informeras om att omgivningen reagerar med äckelkänslor. Dock är jag för feg för att säga det själv. Hur säger man det?
Men skrattar? Nej...
MissS:
Silence: Dom kanske inbillar sig att dom är hotta o har en massa kvinnlig dragningskraft med sina vårtor utstickandes nere vid naveln? Eller varför inte liggandes på magen utstickande vid armbågarna nånstans?
*Kräks*
Tja... Går jag runt och äcklar folk av nån anledning så vill jag gärna veta det så att jag kan åtgärda det.
Om någon tagit åt sig så vill jag be om ursäkt, men jag lider av bröstfobi. Det är t.o.m svårt för mig att skriva ordet bröst. Bröst bröst bröst... Hu. Jag kan inte säga ordet högt. Jag vet, jag är knäpp. Och bröst eller stora bröst eller vad som helst för bröst är helt okej bara man slipper se vårtan. Hujedamig vilket äckligt ord... "vårta" Blä! Någon borde komma på nya ord för vårta och vårtgård för att tala om annat.
Så om någon tagit illa upp av mina inlägg så ber jag om ursäkt.
JsN: Jo, det vore otroligt bra om jag kunde göra det. Tyvärr har jag inte självförtroende nog till det. O det drabbar nog mest mig själv. Så.
JsN: Tänk att jag blir medveten om det ungefär såhär långt in i diskussioner om bröst och offentlig amning varje gång... O då är "skadan" redan skedd. Tyvärr. My bad.
Vet dock inte hur jag ska kunna bearbeta det.
JsN: Japp. Ska försöka.