• dog84

BH-lös?!

Varför..VARFÖR är det så många som inte använder BH? Nu syftar jag inte på tjejer som har 70A och skippar BH utan snarare alla damer med 100DD eller något sådant. Nu är det ju tack och lov kallt ute så att man slipper se det här fenomenet men huuu...
    Finns det något värre än att behöva se ett par gigantiska, tunga hängande bröst utan BH under en t-shirt med dess bröstvårtor pekandes mot byxlinningen*ryser*
    Det jobbiga är att jag VILL inte kolla men möter jag en sådan här donna så blir jag paralyserad!! Jag kan inte slita blicken från alla dessa gigantiska bröst som far från sida till sida och avslöjar varenda liten detalj:-S

En annan fundering är att det måste ju vara oerhört obekvämt att inte ha BH..eller?! Jag har 70c och även om de inte hänger än så klarar jag inte av känslan av att låta dem vara fria under kläder, definitivt inte på sommaren då det brukar bli ganska så svettigt...

Jag har sett ganska så många fotografier på BH-lösa kvinnor här på FL så det finns garanterat en hel del åsikter om varför de ska vara fria

• Svar på tråden BH-lös?!
  • fipa2

ja det ser verkligen förjävligt ut!

• idiotblondinen

Tål inte heller det. Hujedamig vad jag avskyr det. Blä!

• IMagine

Varför, VARFÖR bry sig? Att du inte kan låta bli att titta är väl ändå inte deras problem? Det är väl ändå upp till var och en vad man använder för underkläder? Det är ju inte så att de går nakna på stan direkt...

• biomedbonus

hahahaha
    undrar varför du blir så skraj när du ser en
    BH lös 100dd

kanske inte det vackraste men det är väl inget å bli paralyserad av

• hobnob

Nu kommer du säkert få en massa arga svar!
    Men jag förstår hur du menar. Tycker oxå det ser snuskigt ut när tanter med JÄTTE-hängbröst går utan bh i lösa t-shirt. Det sladdrar hit och dit och bröstvårtorna hänger rakt ner på byxlinningen. Tycker de själva att det ser snyggt ut?

• hobnob

Oj! Ser att många hann svara medans jag, långsamt, satt och plitade ihop mitt svar.
    Vi var visst flera som tyckte det var gräsligt!

• biomedbonus

Hobnot
    de kanske tycker att de är enna riktigt hotta brudar

• hobnob

Ingas mamma: Reagerar du aldrig på utseendet/stilen på folk du möter?

• Leeloo

Haha braless babes brukar vi kalla dem, mina systrar och jag. Eller ett annat ord på b...

• Skusan

Japp det är fult... Sen fattar jag inte ens att dom kan rent ut sagt. Har själv stora bröst och dom gånger jag går utan bh (hemma i morgonrock tex) så får jag nästan spunk så obehagligt är det ju med dom hängandes all over the place...

Svar på tråden BH-lös?!