BH-lös?!
men man kan ju undra varför kvinnor får bröstcanser.. kan det vara av BHm tro?
men man kan ju undra varför kvinnor får bröstcanser.. kan det vara av BHm tro?
men tänk de här på familjeliv som gillar att gå utan BH och har stora bröst.. besvärar det er inte alls att de kan bli ledsna?
MINI25
ja det vore ju ganska logiskt..??? eller så kanske det är de som bryr sej om att ingen ska få bli kränkt..
jag kan ju säja så här jag har stora bröst och nu vet jag att om jag får för mej att skippa BHn en dag så finns det tydligen tjejer som blir så äcklade av mej och tycker att jag är vidrig... klart man tar åt sej! men vem vet den här sajten kanske inte är nåt för mej trotts allt..
Lola Jämtland
tack det ska jag göra =)
man får väll diskutera vad man vill och TYCKA vad man vill men man behöver kanske inte ta till saker som att det är vidrigt och att man mår illa av en annan människas kropp? jag kan ju bara gissa att ni kanske inte har stora bröst själva? eller är under en canserbehandling då ni kanske inte FÅR ha BH`?
det kanske beror på VAD man har för åsikter mer än vem man är .. bara en tanke..
dog84
men ingen anser väll att de mår illa och mår dåligt av att se ett kassabiträde? eller att försäkringskassans personal är vidrig? Hur vida de är snygga eller inte har jag inte heller läst.. men jag kanske har missat den tråden?
det är ju lite meningslöst att dra exempel som man inte kan länka till..
MINI25
Här har du några citat fårn trådens första sida.. och fler finns det du kan ju titta själv.. och så kan du ju se vem som skrivit vad...
"Tål inte heller det. Hujedamig vad jag avskyr det. Blä!"
T"ycker oxå det ser snuskigt ut när tanter med JÄTTE-hängbröst går utan bh i lösa t-shirt. Det sladdrar hit och dit och bröstvårtorna hänger rakt ner på byxlinningen. Tycker de själva att det ser snyggt ut? "
"Om dom inte ska ha BH så kan dom väl för guds skull ha nån kofta eller nåt så man slipper äcklas av det... *brrr* *ryyyser* "
"alltså blir det inte svettigt och äckligt när en halv kvadratmeter BRÄST täcker magen?? det e så fuuuult så fuuult "
dog84
så om en sak är dålig så gör det ju inget om man fortsätter med samma attityd.. konstingt resonemang..
MissS
det finns ju inte så mycket att vända att vrida på? allt står väll i klartext?
MINI25
du skrev att ingen har skrivit att det är äckligt...
MINI25
jag ver om ursäkt du skrev visst att ni har skrivit det.. sorry läste fel!
ja jag läste fel! för fort helt enkelt =)
MissS
det kanske du ska göra en ny tråd om ifall du tycker så..
MissS
det var bara ett förslag men du behöver ju inte om du inte tyckte det verkade givande =) är du arg på mej nu? =)
vilken tur då för det var inte illa menat!
Björkeli
vi får väll sammlas om att ha de perfekta brösten för oss =) och så bränner vi BHn =) haha
idag är mina bröst inte bara hängiga och stora de är fulla av snor oxå..