BH-lös?!
Förlåt för att vi med jättemeloner oxå vill slippa BHn en stund......spelar ingen roll hur skön BH man har. Ibland måste de får dingla fritt oxå.
Dock skulle jag aldrig gå ute utan BH men alla får göra som de vill.......
Förlåt för att vi med jättemeloner oxå vill slippa BHn en stund......spelar ingen roll hur skön BH man har. Ibland måste de får dingla fritt oxå.
Dock skulle jag aldrig gå ute utan BH men alla får göra som de vill.......
Att ha vissa kläder som ogillas är lätt att ändra på.
Men mina meloner sitter där de sitter o det är inte fullt lika enkelt att göra något åt dem som de är att tex byta brallor.
Jag funderar på att ta anställning på nån kringresande cirkus o uppträda som kameldamen. Tänkte slänga upp pattarna på axlarna......
Jag menar, då har ju folk verkligen en anledning att bry sig i hur jag ser ut utan BH.....
dog84
Du får väl se ut som du vill. O det får jag oxå. Vill jag gå ut utan BH så kan du enkelt vrida skallen åt ett annat håll om du ser mig.
"men dessa BH-lösa kvinnor,
tänker de inte på att folk glor?? eller vill de att de ska titta?? "
De har antaligen så bra självförtroende att de skiter i om folk glor.
vanilla
Exakt!!!
MINI25
Ja, jag går utan BH. Dock inte ute bland människor eftersom jag skulle känna mig naken då.
Silcence
Oavsett så är det bara att vrida på skallen åt ett annat håll om man ser nåt man inte gillar....
nu stavade jag nicket fel men hallå...mina pattar låg ju över tangentbordet så jag såg inte vad jag skrev.....
saraseal
Äh, skit i dem. Du kan få leka kamel ihop med mig om du vill. Släng upp de på axlarna bara.