Inlägg från: Likah |Visa alla inlägg
  • Likah

BH-lös?!

Jag tycker inte det är så snyggt med piercing i ansiktet, tatueringar eller för mycket smink eller för färgat hår eller....
    Men inte f*n kan jag säga att de är äckliga!!! Det är ju grymt! Var och en har väl sin smak och den måste vi väl respektera?! Herregud, ibland förstår man att världen ser ut som den gör när folk blir upprörda över att folk inte bär BH!!!! Fattar ni inte hur löjligt det är?

• Likah

Fy vad kränkande vissa av era inlägg är. Vad är ni för människor egentligen? Jag tycker synd om er och hoppas att ni kan sova gott inatt.

• Likah

Jag går inte utan BH, jag har A-kupa, men jag har nåt som vissa verkar saknar i den här tråden - empati - förmågan att sätta sig in i andra människors känslor...

• Likah

Mini 25:

"Håller med! Jag tycker att det ser vulgärt, äckligt och lite "lesbiskt" ut att inte ha BH, när man har stora, hängande bröst. Bryr mig inte om nån med A,B-kupa skulle strunta i det- men det är ju aldrig de som gör det. Dock alltid nån med häng och däng och till det en säckig genomskinlig t-shirt som typ grädde på moset?"

Tycker inte det är en kommentar som vittnar om särskilt mycket empati, men det är ju jättefint att du jobbar med handikappade och annat. Jag drar också mitt strå till stacken men tycker det är ganska barnsligt att behöva skryta med sina goda gärningar inför andra, då betyder de liksom inget...

• Likah

Bra Mini, då vet jag att du inte är en så hemsk människa som jag först trodde

• Likah

Fipa 2: jag bygger mina slutsatser på de åsikter som läggs in här och som är väldigt kränkande. Jag hoppas verkligen att ni inte är såna helt och hållet, det vore förfärligt!

• Likah

Fipa 2: Jag vände mig kritiskt mot en GRUPP människor som jag tyckte hade hemska åsikter. Är det bättre som du skrev i ditt första inlägg att det ser "förjävligt" ut när kvinnor väljer att inte bära BH? Hjälp, snacka om att svälja kameler o.s.v.

• Likah

Nu måste jag iväg så jag lämnar tråden.
    Fipa 2 och Mini 25 - anmäl mina inlägg om ni tycker de är personangrepp. Jag kan inte se skillnaden mellan de två grupperna -ni som inte tycker om BH-löst och -kvinnor som inte bär bh...

Svar på tråden BH-lös?!