• JsN

BH-lös?!

JAg kan tycka det ser obekvämt ut och jag kan tycka att det vore snyggare med BH, men jag tycker inte
    Det är det värsta som finnsAtt det ser förjävligt utAtt det ser snuskigt utDet har med sexuell läggning att göraDet är äckligt
    och jag äcklas inte
    Att ni orkar tänka så mycket negativt om era medmänniskor!
  • JsN

dog84, det är skillnad på att säga att man själv aldrig skulle vilja ha något på sig och att säga att den som har det på sig är äcklig... MAn kan uttrycka sig med respekt om människor som gör andra val än vad man själv skulle ha gjort.

• JsN
    Jo, idiotblondinen, det är dig det är synd om för att du känner så och lösningen är att du jobbar med dig själv och din inställning!
  • JsN
    Visst, mini och vi är bara avundsjuka för att andra är snyggare än vi!
    *suck*
    Nej, det går att tycka att något är fel även om det inte handlar om en själv!
  • JsN

Idiotblondinen, vore det inte bättre om du brydde dig mindre om andras åsikter?

• JsN
    Nej, idiotblondinen, när du tillämpar samma mätningar på andra så drabbas de!
    Om du har bröstfobi och dessutom känner dig medveten om det så förstår jag inte hur du kan tycka att det egentliga problemet är andras bröst, när du borde veta att lösningen är att du bearbetar din fobi!
  • JsN
    Idotblondinen, du får väl jobba på att bli mer medveten tidigare!
  • JsN

dog, det är skillnad på att hoppa på personer och att ifrågasätta deras åsikter!

• JsN

Miss S, förmodligen för att det är dett diskussionsforum!

• JsN

Förvränga? Nu får du förtydliga vad du menar för jag tycker inte att någon har förvrängt, däremot har många ifrågasatt!

Svar på tråden BH-lös?!