BH-lös?!
ja det ser verkligen förjävligt ut!
ja det ser verkligen förjävligt ut!
alltså blir det inte svettigt och äckligt när en halv kvadratmeter BRÄST täcker magen?? det e så fuuuult så fuuult
oj, BRÖST skulle det stå
jag vill inte att folk ska gå utan underklädr. tänk om nån som står framfär mig i rulltrappan har ljol men inga trosor, och så snubblar hon och blottar sihg totalt för mig, nej tack!
jag stavar som en idiot (hoppas jag inte får en varning nu för att jag skrev ordet idiot) idag men hoppas folk fattar vad jag skriver iallafall
ja tänk om man köper en tröja som rört i nån annans svettpattar!! bläää
ingas mamma, ingen skrattar väl åt dem, bara äcklas av de som går utan bh. tycker faktiskt inte det är alls roligt att bevittna när nåns pattar hänger ner påp höften!!
ingasmamma, man kan inte rå för var blicken fastnar, och när den gör det då är skadan redan skedd! tänk om jag skulle gå omkring utan trosor och i helt genomskinliga brallor, tror du inte folk skulle reagera då?
precis mini!
och tänk om det dessutom är en blöt fläck där
detta är sån jävla dubbelmoral, för det finns trådar om hur fult det är att gå i minikjol eller att nyaste modet är så fult, och det är heeeelt okej att klaga på det. men inte en chans i världen att man får klaga på att folk går utan bh....
varför får man inte diskutera triviala och banala saker, måste man alltid tynga sig med alla världens sorger och hemskheter? det är skönt att kunna störa sig på nåt mindre seriöst ibland.
vissa personer får ha glimten i ögat, andra får inte. jag hör till den som inte får säga nåt med "glimten i ögat"
Likah, du känner ingen av oss här så du behöver inte komma och tro att vi är hemska människor för att vi stör oss på nånting.
dog, mycket bra inlägg!!
LIKAH, här kommer lite urklipp av vad du sagt som direkta angrepp på folk som skriver i tråden:
"Fy vad kränkande vissa av era inlägg är. Vad är ni för människor egentligen? Jag tycker synd om er och hoppas att ni kan sova gott inatt. "
"Herregud, ibland förstår man att världen ser ut som den gör när folk blir upprörda över att folk inte bär BH!!!! Fattar ni inte hur löjligt det är?"
"Nej, elaka är ni enligt mig och dessutom - hur kan ni sätta er över andra människor och vilja bestämma vad de ska ha på sig??"
"Jag går inte utan BH, jag har A-kupa, men jag har nåt som vissa verkar saknar i den här tråden - empati - förmågan att sätta sig in i andra människors känslor... "
du sa "NI" det var riktat till oss som tycker det är fult att vara utan bh, i tråden diskuterade vi bara det allmänna fenomenet "kvinnor som går utan bh".
nä men det är som dog säger, vissa får säga sin åsikt, eller uttrycka sin irritation, men andra får det inte.
likah kallade oss för elaka människor mm. mm.
"jag hatar busschaufförer"
"alla på försäkringskassan är sura och elaka"
"jag har aldrig sett ett kassabiträde le, de är verkligen hemska och elaka människor"