Inlägg från: dog84 |Visa alla inlägg
  • dog84

BH-lös?!

Varför..VARFÖR är det så många som inte använder BH? Nu syftar jag inte på tjejer som har 70A och skippar BH utan snarare alla damer med 100DD eller något sådant. Nu är det ju tack och lov kallt ute så att man slipper se det här fenomenet men huuu...
    Finns det något värre än att behöva se ett par gigantiska, tunga hängande bröst utan BH under en t-shirt med dess bröstvårtor pekandes mot byxlinningen*ryser*
    Det jobbiga är att jag VILL inte kolla men möter jag en sådan här donna så blir jag paralyserad!! Jag kan inte slita blicken från alla dessa gigantiska bröst som far från sida till sida och avslöjar varenda liten detalj:-S

En annan fundering är att det måste ju vara oerhört obekvämt att inte ha BH..eller?! Jag har 70c och även om de inte hänger än så klarar jag inte av känslan av att låta dem vara fria under kläder, definitivt inte på sommaren då det brukar bli ganska så svettigt...

Jag har sett ganska så många fotografier på BH-lösa kvinnor här på FL så det finns garanterat en hel del åsikter om varför de ska vara fria

• Svar på tråden BH-lös?!
  • dog84

Jag förstår inte varför folk ska bli upprörda för att jag skriver så?!
    Ingas mamma: Jajamensan, jag har absolut INGET att göra med vad folk har för underkläder! Det stör jag mig inte heller på. Det är ju just att de INTE har underkläder jag stör mig på om du läste vad jag skrev! Jag klarar inte av att se gubbar i tighta shorts utan kalsonger heller! Jag vill inte se folks privata delar på stan!!

• dog84

De som ska envisas me att gå och slänga med brösten kan väl försöka undvika tunna vita t-shirtar iaf?! Svettfläckarna gör att det blir extra avslöjande!

• dog84

Just ja..jag glömde...man får INTE klaga på det som majoriteten anser vara fult. Då är man en mobbare. Men ALLA har rätt att klaga på att det är SÅÅÅ fult med stuprörsjeans och stövlar och annat som är högsta mode. Det är accepterat..men man får inte klaga på annat. Att jag aldrig lär mig vad man FÅR klaga på utan att bli klassad som mobbare..Fy på mig..

• dog84

Ja mini då ÄR du en mobbare!! Man kan inte hjälpa om andra ser snoppen..men man kan ju faktiskt hjälpa om man sätter på sig ngt moderiktigt. *hihi*

• dog84

men Lola: menar du verkligen att jag ska byta kläder bara för att du tycker de är fula? Det är ju ganska dyrt..isf kan väl jag tycka att BH-lösa ska köpa en BH att sätta på sig!! Det är ju inte stora bröst jag stör mig på utan det är ju när de inte döljs av en Bh!

• dog84

jsn: Här på FL har jag hört så mkt kränkande saker om snobbiga sthlms-killar och stylade tjejer..och då är det INTE bara om deras utseende utan hela personen. Hur kul är dte för tjejer här att läsa det om deras älskade pojkvän är en Sthlms brat. Det är ju kränkande. Jag tycker inte det är kränkande att jag säger att jag tycker att det ser äckligt ut att inet ha BH. Jag kommenterade ju inte att det är äckligt med stora bröst utan bara att det ser äckligt ut utan Bh!!

• dog84

Men herregud! Det finns massa saker jag stör mig på, och självklart tycker jag att våldtäkter är såååå mkt värre än lösa bröst! Men isf ska det ju BARA klagas på våld här. Det är ju 100-tals trådar om att folk stör sig på stavfel och föräkrinskassan och liknande saker. DET är ju ren mobbing att påpeka folks problem med språk, rasism i vissa fall. Hur lätt är det för invandrare att skriva ett inlägg här när de vet att språkpolisrena här på FL kommer förnedra dem i sin tråd!! Varför är det ingen som reagerar på den öppna mobbningen?!Och hur kul är det för kvinnor som jobbar på FK att läsa här hur mycker ni HATAR dem. Varför har NI rätt att klaga på sådana världsliga saker men så fort en handfull av oss här nämner det vi stör oss på då ska vi stenas. Inser inte ni som hackar på oss i den här tråden att NI är de största mobbarna!!!

• dog84

Ingas mamma: Det jag kan konstatera utan att göra ngn större research är att så fort Fipa, Trucker, Mini och även jag nämner ngt. Spelar ingen roll vad det gäller så blir vi påhoppade av många i den här tråden!!
    Skulle Fipa starta en tråd om hur mkt hon älskar jordgubbar så skulle garanterat dessa personer anklaga henne för att diskriminera personer som är allergiska mot jordgubbar...Eller ngt..

• dog84

Det är kul att se hur mkt dubbelmoral det finns på FL...det är sanslöst...

• dog84

Kan ngn då förklara varför det är ok att klaga på vissa grupper av människor här. Kassabiträden på Konsum...personal på försäkringskassan, apoteket ja alla möjliga yrkesgrupper klagas det ju på. VARFÖR är det acceptabelt att klaga och ösa sin tillfälliga avsky på dessa men det är inte ok att tycka att det är ofräscht att gå utan Bh ?!

• dog84

Ingas mamma: Nämnde jag dig? Jag skrev att det finn mkt dubbelmoral på hela FL....

• dog84

Är det inte hemskare när man läser en massa skit om sitt yrke än att läsa att lilla JAG tycker att det är äckligt med fria tuttar?

• dog84

Jag skrev inte att det klagas på yrkesgruppers utseende..herregud! Utan snarare trådar om folk som har vart på FK och de är ju bara idioter som jobbar där..bla bla blaa..."Ringde till telias kundtjänst och det är ju bara inkompetenta personer som jobbar där..." Har läst hur mkt sådant som helst. I de trådarna är det minsann inegn som börjar dra upp att man ska bry sig om att det är hemskare med våldtäkter och dylikt!

jaja...nu ska jag gå hem från jobbet iaf...Ett jobb som det har klagats MKT på här på FL...

• dog84

Det finns en massa perfekta bröst! Allt är i betraktarens öga så alla bröst är ju perfekta för ngn. Men om man nu ser till "perfekta" silikonbröst t.ex så anser jag att även de ska döljas av BH. Jag vill inte se dessa bröst och bröstvårtor genom tunna linnen heller..

• dog84

Det jag inte förstår är hur det kan komma sig att i trådar om FloorFiller, Idol och TopModel är det fritt fram att diskutera personers personlighet, utseende(Arwens" hängande bröst" t.ex) etc etc... I dessa trådar kan man vara hur elak som helst bara för att de är "offentliga" Men har det aldrig slagit er att det är männsikor av kött och blod. Ni vet inte om de har FL! Flera av dem har med all säkerhet släktingar och vänner som läser det ni skriver och blir ledsna. DET kan man kalla personangrepp. Jag skrev om bröst utan BH, jag nämnde inga namn eller ngt liknande. I dessa trådar är det minsann ingen som blir tillsagd och anklagad för att vara nedvärderande. Märkligt!

Nu vet jag att många kommer skriva " De har valt själva att synas på tv" och liknande saker. Men de har valt att vara med på tv pga sin talang, inte för att få höra att de har konstig mun(TopModel), ser för feminina ut( Floorfiller) eller har gurgel och snor i halsen och är IQ-befriad(IDOL)

• dog84

Snälla Ingas mamma, för hundrade gången: Jag har inte skrivit att det är DU som har klagat i dessa trådar! Jag skrev att jag tycker att det konstigt att det är fritt fram att klaga på personer där trots att det "strider mot FL´s policy" Ta inte åt dig av det jag skriver, jag har inte riktat det mot dig!
    Skulle Fipa skriva i TopModel tråden att hon inte gillar Arwens hängande bröst så skulle det inte ta många minuter innan henned motståndare var där och skapade en liknande diskussion som i den här tråden.
    Det är lite roligt när man kollar i dessa TV-trådar och ser att vissa av er "snälla" i den här tråden uttrycker sig mkt elakt där. Och jag syftar fortfarande inte på dig Inga!

Svar på tråden BH-lös?!