Inlägg från: IMagine |Visa alla inlägg
  • IMagine

BH-lös?!

Varför, VARFÖR bry sig? Att du inte kan låta bli att titta är väl ändå inte deras problem? Det är väl ändå upp till var och en vad man använder för underkläder? Det är ju inte så att de går nakna på stan direkt...

• IMagine

Hobnob,
    Självklart gör jag det, men jag anser mig inte ha någon som helst rätt att kommentera eller lägga mig i det. Vare sig direkt till de berörda eller genom att snacka skit till andra. Det finns alltför mycket mobbing i vårt samhälle ändå! Jag blir faktiskt illa berörd av dessa trådar som dyker upp med jämna mellanrum och som går ut på hur äckliga andra människor är. Kan man inte försöka vara en större människa än så, försöka acceptera andra för vad de är och få kanske en anings varmare, tolerantare samhälle?

• IMagine

Dog84, jag anser att så länge de har kläder så har ingen annan att göra med frånvaron av underkläder heller.

• IMagine

Lukta gammal svett för att man inte använder bh? Det har väl inget att göra med hur ofta man duschar eller vilken deodorant man använder?

• IMagine

Mini25 "Varför skall man alltid behöva vara så politiskt korrekt? "

Politiskt korrekt att värna om andra människor? Suck, jag trodde det var empati och medkänsla... Varför har man alls behovet att avreagera sig om hängpattar?

• IMagine

Hobnob, jag har också humor, men jag föredrar varianten där man skrattar med människor och inte åt dem!

• IMagine

Silence, definitivt och var jag i närheten skulle du aldrig göra om det sen

• IMagine

Men fipa2, titta inte då!

• IMagine

Nej, idiotblondinen, jag kan inte tycka synd om dig för att du äcklas av synen. Din frihet slutar där din medmänniskas börjar och att få välja sina underkläder tycker jag är viktigare än att ha rätt att lägga ögonen var som helst på andras kroppar. Man kan styra sina ögon (även om det uppenbarligen finns undantag här i tråden ) och man kan välja hur man ska reagera.

Svar på tråden BH-lös?!