Inlägg från: Björkeli |Visa alla inlägg
  • Björkeli

BH-lös?!

Åh, jag älskar att släppa mina fria!

Använder helst bara BH på jobbet eller när jag tränar! Annars sitter/hänger de fint där de är. Luftiga o sköna!

Detta med bröst är roligt...för små, för stora, för runda, för hängiga, för fasta, för ovala, för toppiga, olika stl osv.

Jag bara undrar; Vart finns det perfekta bröstet och om man är ägare till ett sådant måste man då använda BH eller går det bra utan?

• Björkeli

Åh, det är ju skit snyggt med bröstvårtor!

• Björkeli

Tini: Mmm, goa vägvisare!

• Björkeli

BH:n är enbart en manlig uppfinning som går ut på att förtrycka oss och vår sexualitet än mer!

Nä, skämt o sido! Har i många år tyckt att bröstvårtor är äckliga osv... men börjat de sista åren på att fundera varför jag tycker det. Varför är just en liten del av vår kropp äcklig i våra ögon o andras? Varför är inte min navel mer stötande att se för andra än vad mina bröstvårtor är?

• Björkeli

Håller med Ingas mamma. Om jag anser att det inte är särskilt snällt/fint/ok/osv att skriva att kvinnor utan bh är äckliga, att kvinnor som inte rakar sig är äckliga kan inte det bemötas med, "men i andra trådar skriver de om fotomodeller osv". Det går inte ihop för mig.

Jag undrar varför just våra bröstvårtor anses vara så fult, anses vara äckligt. Men att visa naveln o övre delen av rumpan är helt ok.... *rent generellt i dagens kultur*

Svar på tråden BH-lös?!