Inlägg från: MINI25 |Visa alla inlägg
  • MINI25

BH-lös?!

Ingas mamma

ja, visst du har rätt, men det är väl bättre att rensa luften här inne än att göra det facetoface med de som har hängpattar.
    Varför skall man alltid behöva vara så politiskt korrekt?

• MINI25

De slår sig själv medvetslösa kanske?

• MINI25

...snabb tråd det här

Ovanstående var till silence...

• MINI25

dog 84

nu vet du.

lite OT
    är jag en mobbare om jag tycker att det är URÄCKLIGT när man s e r vilket håll snoppen ligger åt....????

• MINI25

Ingas mamma

för att jag inte alltid vill prata om allvarliga saker, jag har nog med det i dagliga livet. Ibland är det kul att diskutera saker som är helt oviktiga!

• MINI25

Leeloo

Nu var du minsann bra äcklig!

Varför blir alla så upprörda...?

....

• MINI25

MissS

håller heeeeelt med
    speciellt ditt senaste inlägg var väääldigt intressant.

• MINI25

Kom på ett uttryck

You cant live with them, you cant live without them.

Men man behöver faktiskt inte blotta sig. Kanske skulle vara straff på det med. Jag blir ofredad av hängbröst, lika ofredad som om jag mötte en blottare.

• MINI25

Oh god fipa

you said it. Våta fläckar....vidrigt

• MINI25

Hmmm...jag har en teori.

De som blir arga i den här tråden är de som går u t a n BH!

• MINI25

Likha
    Jag är inte speciellt orolig för min nattsömn.
    Förutom att i dag ha voluntärhjälpt en handikappad kille på 5 år-som varje torsdag så har jag även skickat i väg min julklapp till mitt fadderbarn i Afrika, s a m t skänt kläder till Rädda barnen. Och det var bara i dag. Vad har ni andra gjort?
    Jag tycker att detta var en kul tråd, jag hakade på och tycker att det är helt sanslöst att vissa kan bli irriterade på en tråd som är minst lika oviktig och rolig som nästan alla trådar här inne!

• MINI25

Jo, jag tycker att det är rätt relevant. Eftersom många skriver att det är en fånig och irrelevant tråd- ja det är det också- men man behöver inte alltid vara superseriös och politiskt korrekt! Därför villa jag understryka att jag inte har brist på empati osv osv. med det jag skrev!

Med glimten i ögat/ Mini

• MINI25

Det är ju stor skillnad att skriva om saker som i verkliga livet skulle anses kränkande än att i verkliga livet säga det rakt upp och ned till personer man möter. Naturligtvis tycker alla att det finns äckliga, mindre äckliga men också uräckliga saker som man tycker är kul att ventilera på ett sånt här forum. Även om det inte är en viktig fråga ang BH eller inte så är den ju minst lika oviktig som 99% av alla frågor här inne.

• MINI25

Likha

nja grupp och grupp.-tyckte du hängde ut mig rätt bra ett tag..

• MINI25

Hörrni, det är ju ingen katastrof om dog, fipa eller jag skriver att det är äckligt. Vi kommer nog aldrig att bli statsminister nån av oss. Så vår BH-reform kommer aldrig att gå igenom.

• MINI25

saraseal

nu hänger jag inte med! Varför är det riktat mot mig?

/snällaste Minin

• MINI25

skrev ju precis tvärtom!! Att vi skrivit det

• MINI25

saraseal

välkommen över till YTLIGHETSTRÅDEN. Tror du behöver skriva av dig lite

Svar på tråden BH-lös?!