Inlägg från: IMagine |Visa alla inlägg
  • IMagine

BH-lös?!

Vanilla,

Håller med dig helt och hållet.

• IMagine

Jajisses... kan meddela att jag sitter här vid min dator, fullt påklädd och dessutom med en bh i storlek 80B. Blir mina argument tagna på allvar då?

• IMagine

"varför får man inte diskutera triviala och banala saker"

Det är klart att man får, men när det handlar om att kränka och racka ner på andra människor får man förvänta sig mothugg!

• IMagine

Kan inte se glimten i ögat i era inlägg som handlar om hur äckliga andra människor är.

• IMagine

dog84
    Har du suttit och jämfört nicken i de olika trådarna? Då skulle du se att din slutsats att det är samma människor inte stämmer. Ja, det förekommer hemskheter i många trådar på FL och jag protesterar mot dem när jag ser dem. Så anklaga inte folk för dubbelmoral utan att fakta!

• IMagine

dog84
    Lite paranoia här eller? Jag har faktiskt aldrig sett ditt nick förut. Om folk alltid protesterade mot mina åsikter skulle jag nog fundera över dem ett varv, men det har du kanske redan gjort? Utseendefixering är något jag ofta försöker "bekämpa" så om vi stött på varandra på olika sidor i andra trådar kanske det handlat om det? Spekulerar bara...

• IMagine

Vill tillägga att jag anstränger mig till max att hålla mig till sak och inte gå på person. Man får ifrågasätta andras åsikter, det är inte samma sak som att ifrågasätta personen!

• IMagine

Jag kan bara stå för mina egna inlägg, tänker inte diskutera andras.

• IMagine

dog84
    Visa mig gärna ett inlägg som _jag_ har skrivit som bevis på min dubbelmoral, istället för att komma med svävande anklagelser. Jag är nyfiken.

• IMagine

Kan ligga något i det, saraseal.

• IMagine

dog84
    Jag har aldrig hackat på kassabiträden på Konsum eller folk på försäkringskassan här på fl så jag gillar inte att mina argument dissas med en svepande anklagelse om dubbelmoral. Därför protesterade jag.

• IMagine

Som sagt var, har någon som skrivit i denna tråd skrivit dina citat fipa2? Annars går det inte använda som argument, sorry. Vi kan inte läsa alla trådar och protestera mot alla kränkningar

• IMagine

Fipa2
    Jo, men jag förstår inte vad det har med denna tråd att göra? Bara för att folk skriver kränkande saker i en tråd är det ok att skriva det i alla trådar då?

• IMagine

Men snälla dog84, för hundrade gången, det är väl inte vi som skriver i denna tråd som skriver respektlöst i trådarna om Floorfiller etc? Eller hur? Måste man protestera i alla trådar för att få protestera i en?

• IMagine

För att utveckla,

vad som skrivs i andra trådar är helt OT i denna tråd, särskilt som det inte är samma inläggsskrivare. Om man tycker det ska vara samma "hållning" i alla trådar, ja då får man bara tillåta vissa nick att skriva i vissa trådar. FL har tusentals medlemmar, de som skriver i en tråd kan inte hållas till svars för att andra reagerar annorlunda i en annan tråd.

Svar på tråden BH-lös?!