Är han homosexuell?
Träffade min pojkvän för drygt tre år sedan och vi har haft det väldigt bra på alla sätt och vis. Dock är det några saker med hans beteende som får mig att reagera och fundera om han kanske är bög och bara har tjejer som "täckmantel".
En gång var jag chaufför när han skulle ut med två av sina vänner. Den ena ville betala oss för skjutsen, men vi bor nästan grannar så vi ville inte ta emot pengar. Detta eskalerade till en lätt form av "bråk" mellan min sambo och hans vän då de snudd på brottades och lyfte runt varandra. Det såg väldigt fjolligt ut. Men jag lade märke till att min sambo kramade om alldeles för länge när han stod bakom sin vän och liksom tryckte sitt underliv mot sin väns bak.
Det finns en sportkommentator som han finner väldigt attraktiv och kommenterar det högt varje gång vi är ensamma och han syns i tv bild.
Han är väldigt analfixerad. Går ofta och smeker sin egen rumpa och talar om hur fin och putig den är. Han pratar ofta om att stoppa upp saker där bak.
Han brukar låna min dator ibland. I går när jag skulle in på google kom jag direkt till hans g-mail. Jag trodde först att det var min som hade automatisk inloggning så jag tänkte inte så mkt på det men jag skulle passa på att kolla mappen med skickade mail för att se om ett mail till tidningen verkligen hade blivit skickad. Ibland glömmer jag att jag gjort saker. När jag väl kommit in i skickatmappen kände jag inte igen det översta mailet, så jag klickade upp det.
Det var en bild på sambon med min svarta dildo uppkörd i sin anal. Visserligen med en kondom på, men ändå. Ni kan säkert tänka er att jag blev förvirrad. Så jag kollade högst uppe och då står det att jag är inne på hans mail. Jag kikade lite snabbt vem bilden var skickad till, men det var bara till hans andra mail.
Sedan loggade jag fort ut och sprang in på toa för att kräkas. Jag vet inte hur jag ska kunna prata med honom om det här.
Jag vill ju ha svar på om han är homosexuell eller bisexuell, och jag har frågat honom tidigare just pga små saker som har med hans beteende att göra men han blir arg och fräser ifrån utan att jag får något riktigt svar.
Jag vill också veta om han skickar bilden vidare från sin msn och till vem.
Jag vill veta om han har börjat se efter andra, man som kvinna.
Men hur ska jag ta upp det med honom? Det var ju liksom inte meningen att jag skulle in på hans mail. Han hade tryckt på automatisk inloggning och det var i min dator så då är det inte så lätt för mig att veta.
Vårat förhållande har inte förändrats nämnvärt mycket. Visserligen har sexlivet tappat lite sting, men det beror på att han arbetar långa dagar och inte orkar med så mycket mer än några snabbisar i veckan.