• Anonym

Är han homosexuell?

Träffade min pojkvän för drygt tre år sedan och vi har haft det väldigt bra på alla sätt och vis. Dock är det några saker med hans beteende som får mig att reagera och fundera om han kanske är bög och bara har tjejer som "täckmantel". 

En gång var jag chaufför när han skulle ut med två av sina vänner. Den ena ville betala oss för skjutsen, men vi bor nästan grannar så vi ville inte ta emot pengar. Detta eskalerade till en lätt form av "bråk" mellan min sambo och hans vän då de snudd på brottades och lyfte runt varandra. Det såg väldigt fjolligt ut. Men jag lade märke till att min sambo kramade om alldeles för länge när han stod bakom sin vän och liksom tryckte sitt underliv mot sin väns bak.

Det finns en sportkommentator som han finner väldigt attraktiv och kommenterar det högt varje gång vi är ensamma och han syns i tv bild.

Han är väldigt analfixerad. Går ofta och smeker sin egen rumpa och talar om hur fin och putig den är. Han pratar ofta om att stoppa upp saker där bak.

Han brukar låna min dator ibland. I går när jag skulle in på google kom jag direkt till hans g-mail. Jag trodde först att det var min som hade automatisk inloggning så jag tänkte inte så mkt på det men jag skulle passa på att kolla mappen med skickade mail för att se om ett mail till tidningen verkligen hade blivit skickad. Ibland glömmer jag att jag gjort saker. När jag väl kommit in i skickatmappen kände jag inte igen det översta mailet, så jag klickade upp det.

Det var en bild på sambon med min svarta dildo uppkörd i sin anal. Visserligen med en kondom på, men ändå. Ni kan säkert tänka er att jag blev förvirrad. Så jag kollade högst uppe och då står det att jag är inne på hans mail. Jag kikade lite snabbt vem bilden var skickad till, men det var bara till hans andra mail.

Sedan loggade jag fort ut och sprang in på toa för att kräkas. Jag vet inte hur jag ska kunna prata med honom om det här.

Jag vill ju ha svar på om han är homosexuell eller bisexuell, och jag har frågat honom tidigare just pga små saker som har med hans beteende att göra men han blir arg och fräser ifrån utan att jag får något riktigt svar.

Jag vill också veta om han skickar bilden vidare från sin msn och till vem.
    Jag vill veta om han har börjat se efter andra, man som kvinna.

Men hur ska jag ta upp det med honom? Det var ju liksom inte meningen att jag skulle in på hans mail. Han hade tryckt på automatisk inloggning och det var i min dator så då är det inte så lätt för mig att veta.

Vårat förhållande har inte förändrats nämnvärt mycket. Visserligen har sexlivet tappat lite sting, men det beror på att han arbetar långa dagar och inte orkar med så mycket mer än några snabbisar i veckan.

• Svar på tråden Är han homosexuell?
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-09-30 17:11:57 följande:
    Jag skulle gärna göra det.. Men jag är lite rädd att jag får något äckligt på fingret :-s
    Nejdå det får du inte, så länge han inte är bajsenödig , dock svårt att veta om du ej frågar hihi, men det ligger inget bajs där om han ej är skite nödig helt enkelt, sedan om han gillar de att du har ett finger där kan du trycka lite lätt på prostatan tro mig han lär älska det;)

eller så när du suger av honom så gå sakta neråt mot bollarna och sedan längre ner, du lär ju märka på hans reaktion om han vill lr inte. 
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-09-30 18:07:44 följande:
    Nejdå det får du inte, så länge han inte är bajsenödig , dock svårt att veta om du ej frågar hihi, men det ligger inget bajs där om han ej är skite nödig helt enkelt, sedan om han gillar de att du har ett finger där kan du trycka lite lätt på prostatan tro mig han lär älska det;)

eller så när du suger av honom så gå sakta neråt mot bollarna och sedan längre ner, du lär ju märka på hans reaktion om han vill lr inte. 
    Nu vill jag absolut inte framställa min sambo som värsta äcklet, och detta lär absolut bli OT.

Men han har lite problem med sitt hål där bak. Han har alltid klåda där och så är han ganska (läs väldigt) hårig mellan skinkorna så det är lätt att det fastnar en del mindre trevliga partiklar.

Jag har lagt fram parfymfria våtservetter i badrummet och han använder dem flitigt, men det tycks inte avhjälpa problemet. Därför är jag lite rädd att han liksom har något kvar i gången som irriterar.

Han har varit till läkare men de hittar inget "fysiskt avvikande fel" som de uttryckte det.
  • jfsebastian

Han får väl raka röven som alla andra!

Han kanske är bi, eller bi-nyfiken.
    Snacka med honom om mailet, det borde oroa dig mer.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-09-30 19:09:57 följande:
    Nu vill jag absolut inte framställa min sambo som värsta äcklet, och detta lär absolut bli OT.

Men han har lite problem med sitt hål där bak. Han har alltid klåda där och så är han ganska (läs väldigt) hårig mellan skinkorna så det är lätt att det fastnar en del mindre trevliga partiklar.

Jag har lagt fram parfymfria våtservetter i badrummet och han använder dem flitigt, men det tycks inte avhjälpa problemet. Därför är jag lite rädd att han liksom har något kvar i gången som irriterar.

Han har varit till läkare men de hittar inget "fysiskt avvikande fel" som de uttryckte det.
    Åh är han hårig, nej fy då hade jag INTE slickat där bak, be han raka sig, de kanske hjälper mot klädan;)
  • Anonym (dr Phil)
    Anonym skrev 2010-09-30 19:09:57 följande:

Hello!!!   Har han klåda i röven.....du nämnde ju att bilden du såg, hade han din svarta dildo uppkörd i röven..
    Har tanken inte slagit dig att friktionen från dildon kanske gör din karl iriterad i stjärten???

1+1=2

Och vad det gäller din kaeraste sexfantasier!!!  Jag tror han bara är nyfiken, försök prata med honom....
  • Anonym
    Anonym (dr Phil) skrev 2010-10-01 09:01:58 följande:
    Hello!!!   Har han klåda i röven.....du nämnde ju att bilden du såg, hade han din svarta dildo uppkörd i röven..
    Har tanken inte slagit dig att friktionen från dildon kanske gör din karl iriterad i stjärten???

1+1=2

Och vad det gäller din kaeraste sexfantasier!!!  Jag tror han bara är nyfiken, försök prata med honom....
    Du kanske har rätt. Men enligt honom själv så har det varit så hur länge som helst, och dildon har jag bara haft i två månader.

Men något knas med karl måste det vara. Nu är han helt besatt av Rami Shaaban på kanal 10 och sitter och pratar om hur snygg han är. Blir riktigt orolig.... 
  • snooslove
    Anonym skrev 2010-10-01 21:45:29 följande:
    Du kanske har rätt. Men enligt honom själv så har det varit så hur länge som helst, och dildon har jag bara haft i två månader.

Men något knas med karl måste det vara. Nu är han helt besatt av Rami Shaaban på kanal 10 och sitter och pratar om hur snygg han är. Blir riktigt orolig.... 
    Prata bar med han. får bara de ur världen så slipper du fundera mer !.:).. de kanske är svårt men då får du kanske ett svar. va bra lugn och verka upphetsad av de kanske haha ne jag vet ej har ej samma problem men fråga skadar aldrig berätta om bilden likom . Du har rätt till att undra och ha dina funderingar och ni som är i ett förhållande. Då måste han ju ge dig ett svar. Eller hur. Du får liksom säga att du vill att han ska tillfredställas med och att han kan berätta om sina fantasier :).. för du har väl med fantasier, de har ju alla. öppna er lite :)..
  • Anonym

Jag tror inte att din sambo är gay för i så fall hade ert sexliv inte fungerat. En människa som är gay tänder inte på det motsatta könet. Men däremot kan han nog vara bisexuell. Frågan är om du skulle kunna tänka dig att stå ut med det eller ändras din bild av honom så drastiskt att du inte längre vet vem han är och inte stämmer överens med den bild av honom du först blev kär i? Så kan nog bli och vara kanske.
    Det jag undrar över är vilken "närhet" ni har i er relation? Du skriver att du kan tänka dig att ta in en tredje part i ert sexliv. Det får mig att fundera över vilken VI-känsla ni har och hur mycket känslomässig närhet ni har? Känner du att ni liksom har den där känslan av att inget kan skada er för ni har varandra? Eller har ni två väldigt starka egna liv i ert förhållande? Det är inget fel i något av fallen. Båda kan gå till ytterligheter och skada förhållandet men det behöver inte vara så. Så länge man tar tempen på förhållandet då och då och är lyhörd för ifall man utvecklas åt olika håll.

Jag föreslår att du helt enkelt beskriver hur DU känner. Om du är burdus, så kanske du mer slänger ur dig frågan "är du gay" eller "är du bi". Förklara din oro, hur DU mår och vad som får dig att bli nervös. Förklara för honom (kanske för dig själv också?) vad det är som får dig att bli orolig över hans beteende. Glöm inte bort att ta hand om dig själv!

• Anonym

ja det ar klart att han ar homo.... faar han in en fet diildo sa har han tranat en hel del.Flört

• tok1

Knäpp gök... prova kommunicera..
    man behöver inte va bög bara för man suger av ngn.... och! det är inte äckligt förrns man tittar ner

Svar på tråden Är han homosexuell?