Inlägg från: caol79 |Visa alla inlägg
  • caol79

Gjorde jag rätt?

Vår son slog sig i huvudet och blev jätteledsen. Både jag och min man var i närheten och sonen ropade gråtandes på mig. Min man tog sonen och försökte trösta honom, men sonen försökte ta sig från hans famn till mig, samtidigt som han grät och ropade mamma. Jag försökte ta sonen, men då blev min man arg och tyckte att han kunde få trösta. Men mitt mammahjärta slog i den stunden för min son. Vi har för övrigt ett bra äktenskap, men just detta gjorde min man arg. Borde jag låtit min man trösta och ignorera min son?

• Svar på tråden Gjorde jag rätt?
  • caol79

Tack för alla kommentarer.

Helt rätt Tjejjjen. Han får inte styra vem som ska göra vad, menär de ska tröstas...

Min man har varit gift tidigare och är lite skadad av det äktenskapet. Hans ex-fru har gjort allt för att barnen inte ska tycka om honom, därför tror jag att han reagerar lite värre. MEN, jag känner mig ändå stärkt av att han borde få välja vem han vill bli tröstad av när vi båda är nära. Min man och min son har en jättefin relation när de är ensamma, men när jag är med är han mammig.

Svar på tråden Gjorde jag rätt?