• cid

Använd inte Nestle!!!

Celinda: är inte det lite dubbelmoral, att använda deras grejer så länge det är gratis?

F.ö. så har jag för mig om att Nestle och Findus är samma företag, så då kan man ju inte handla den maten heller.
    Och Lidl ska man inte handla på för dom har inga kollektivavtal, tänk på det alla ni som köper billiga blöjor där, det är några stackare som knappt överlever för att dom får så dåliga löner, samma sak med Ryan air...

Hmm....Coca-cola har också haft någon riktig sån där plump grej dom har gjort, kan tyvärr inte redogöra för det nu då jag itne komemr ihåg vad det var. Men då kan man ju utesluta deras grejer också.

Och jag hoppas för guds skull att alla varor ni köper är ekologiska och rättvisemärkta!!!

Semper har förresten salt i sin barnmat också, och det är inte bra för barnen så då borde vi sluta handla den också.

Hmm...detta borde sluta med att vi får leva på luft, vilken är förgiftad av alla avgaser och andra utsläpp....
    Oavsett vilket företag man bojkottar så finns det 1000-tals andra företag som är minst lika dåliga.
    Men det är klart, i nån ände ska man väl börja....

Svar på tråden Använd inte Nestle!!!