• Anna81

Använd inte Nestle!!!

det var ju på 80 talet nestle gjorde det där, nu hänvisar även nestle att dom är nästbäst på ersättning och att amningen är bäst för b arnet, visst var det dåligt gjort och verkligen jättehemskt men min son kan bara dricka nestle så här köper vi det, min son går före alla barn i U länder och i hela världen faktiskt.

• Anna81

sweetstarangel!
    han kan inte dricka nån annan för att han får ont i magen, Nan är skonsammare mot magen, av semper blir han sten hård i magen, och jag tänker inte låta min son ha jätte ont i magen lr när han bajsar för nåt nestle gjort på 80 talet.

• Anna81

SweetStarAngel:
    Jo jag vet om den ersättningen och vi använde den till min dotter, men det blir alldeles för dyrt i längden, 1 förpackning kostade då för 2 år den 81 kr, och det var bara 1 påse iden, så dottern gjorde slut på 1 sån i veckan ungefär, då det blev lite syrt, just eftersom dom blir sten hårda imagen så räcker det inte att byta ut 1 mål om dagen, så jag kör med nan och tycker att det är super. min son lr mina barn går före allt o alla.

• Anna81

SweetStarAngel!
    Det är klart att jag tänker på andra barn som inte har det lätt, jag tycker det är jätte hemskt med fattigdom o krig och alla som dör i onödan. men just med att bojkotta nestle så kan jag inte hålla det även om jag kanske hade velat.

Svar på tråden Använd inte Nestle!!!