• Emely
    Äldre 4 Oct 11:07
    125965 visningar
    21 svar
    21
    125965

    Roliga/gulliga sms från partnern!

    Vad har ni fått för roliga/gulliga sms från partnern? Skrattande

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-04 11:10
    Eller skrivit till partnern. :)

  • Svar på tråden Roliga/gulliga sms från partnern!
  • linjes
    Äldre 4 Oct 13:32
    #11
    TjockKatt skrev 2010-10-04 12:57:00 följande:
    Han är inte den som skriver romantiska sms. Han visar det mest på olika, lite småudda sätt. Sött på sitt sätt.
    som jag då värdelös på sånt hehe
  • Äldre 4 Oct 13:35
    #12
    linjes skrev 2010-10-04 13:32:08 följande:
    som jag då värdelös på sånt hehe
    Haha! Det är lite småtråkigt då jag själv gillar att skriva låååånga, söta sms, och får korta svar tillbaka. Men vad gör man. Alla är ju olika.
  • Emely
    Äldre 4 Oct 15:30
    #13

    Jag fick ett gulligt sms en gång.

    "Din doft har letat sig in i mitt täckte. Får mig ju bara att sakna dig ännu mer"

    Tyckte jag var sött Skrattande

  • Emely
    Äldre 4 Oct 18:43
    #14

    "Jag trodde det hade hänt dig något"

    Killen svarar: Inget mer än att jag kommer älska dig mer med åren.

    Skrattande

  • Äldre 11 Oct 11:31
    #15

    "Jag älskar dig Johanna, du är det allra finaste och bästa som hänt mig. Du får mitt hjärta att bulta snabbare än en slagborr. Och jag ler så mycket att alla tittar på mig när de går förbi. Du är min flicka, mitt helt underbara hjärtas skatt. Jag längtar så mycket efter att hålla dig i min famn, krama dig, kyssa dig och bara mysa. Tanken på dig får mig att skaka av längtan. Du är vacker älskade flickan min<3 /Från en man vars hjärta för alltid kommer vara ditt

    Sånna kommer titt som tätt från min smöris :)

  • Emely
    Äldre 13 Oct 09:31
    #16

    Vad gulligt! :D

  • Äldre 13 Oct 21:02
    #17

    Får man lov att citera sina egna sms eller är det att vara ... "kaxig"? Förlåt att jag finns. Ledsen idag. Inte pga. kärleksproblem, men pga. sociala problem och dålig kommunikation mellan mig och mina kurskamrater idag. Rynkar på näsan

    Jag hade tät kontakt med en tjej ett tag. Vi var intresserade av varandra. Ett sms jag skickade till henne innehöll följande mening:

    "I'm eager to learn how to care about you." Nu vet jag i och för sig inte riktigt skillnaden mellan "care for" och "care about", men anyway... Det blev uppskattat. Jag fick "That was a very sweet sms." till svar. (Svaret var givetvis längre än så.)

    Jag har kontakt med en helt underbar kvinna som jag träffat här på FL. (Har kontakt med en till och börjar tycka om henne med.) Det finns absolut ingenting mellan oss, men jag stätter skyhögt värde på henne. Jag fick några helt fantastiska sms från henne. Ojojoj, som hon lyckades kommunicera fram precis hur hon kände det! God kommunikation är det underbaraste i hela världen. Men jag vet inte om hon skulle gilla att jag citerade hennes sms här och det skulle ju dessutom kunna hamna i fel ljus.

  • Äldre 13 Oct 21:09
    #18

    Detta handlar vissrligen inte om sms, men jag har dille på att skriva och tacka kvinnor för att de existerar. Det pirrar i magen och jag blir varm och lite upphetsad av det. Knäppt kanske, men så är jag ju lite knäpp också. På en sajt avslutade jag ett kort meddelande till en kvinna jag aldrig fick kontakt med med lite udda?/perverst? flirt:

    "Thank you for sharing this lovely planet with us." Skrattande

    Tyckte liksom själv att det där "us" lät så underbart sockersött gulligt. ...som att "du får också vara med." ...liksom "Du är j-vligt välkommen!Tungan uteGlad

  • jonasa­lbin
    Äldre 9 Jan 21:17
    #19

    ”God morgon min älskade sötnos! Vaknade nyss upp och tänkte på dig
    blir varm i hela kroppen, du är toppen. Nu ska jag somna om, puss min älskling”

    andra romantiska sms hittar du här www.romantiktips.se/romantik-i-stockholm/romantiska-sms/

  • Ronny 895
    Äldre 24 Oct 19:39
    #20

    jag vill kasta en sten i ansiktet på dig för då vet du hur ont det gör när jag saknar dig (L) väckte min tjej med detta kl 05:00 som svar fick jag en sömnig älskling som kom vandrande ut med stort leende och  kysste mig ^^

  • Äldre 1 Jan 20:46
    #21

    om en stjärna tändes varje gång jag tänkte på dig skulle natten vara ljusare än dagen <3

Svar på tråden Roliga/gulliga sms från partnern!