• carri83

Nyfödda i Malmö

Hej tjejer! Har inte läst hela tråden :) Men ser att ni verkar gå på samma BVC som jag gör.
    Jag har en tjej på 3mån och bor på Limhamn.
    Det startar en mammagrupp i januari vet jag.
    Nu har jag Marie-Louise som sköterska ifs så vi kanske inte hamnar i samma...
    Men promenix nån dag kanske om ni är i krokarna?
    mvh C 

• carri83
    Rydis skrev 2010-12-08 21:10:07 följande:

Glad Håller med de har det nog alldeles ypperligt utan oss. Det är nog mest jobbigt för oss mammor. Skönt att du har din mamma så nära som kan hjälpa dig!

Jag leker med mnin tjej precis som du dvs sjuner, pratar, killar henne. Sedan så gillar hon även att ligga i sitt babygym, där hon leker med leksakerna och kollar på tv. Hon gillar tven jätte mkt! Skulle oxå vara tacksam om någon hade lite fler tips!

Hej Carrie 83!
    Det verkar som om vi går hos samma bvc sköterska, går oxå till Marie-Louise. Vi kommer nog att gå i samma föräldrargrupp. Hon sa oxå till mig att hon skulle starta en föräldrargrupp i januari. Bor ju själv oxå i Limhamn. Jag tar gärna en promenad någon dag, typ nu på fredag. Kan vara skönt med sällskap, brukar försöka gå en rund varje dag.

Ja fredag skulle funka utmärkt :)
    Vilken tid passar dig? 
  • carri83
    carri83 skrev 2010-12-08 22:12:15 följande:
    Ja fredag skulle funka utmärkt :)
    Vilken tid passar dig? 
    Rydis, jag har fått en tvätt-tid imorn. Passar klockan 13 för dig utanför BVC?
  • carri83
    aek82 skrev 2010-12-09 13:24:27 följande:
    Trevligt med ännu en i Limhamn. Kanske kan jag också hänga med på en promenad nån dag : )
    Javisst, häng på imorn om du vill!
  • carri83
    Rydis skrev 2010-12-10 10:48:21 följande:
    Jätte kul om du oxå följer med!
    Har inte varit på efterkontroll ännu. Skall dit på onsdag nästa vecka. Jag håller med att kroppen börjar kännas sam vanligt igen, förutom de där extra kilona som man har kvar Flört Känns som om man läkt ihop nu och det känns jätte skönt.
    Hej! Roligt att träffas! Ja röstar på fler promenixer :)
  • carri83
    stoltmammatilllillkillen skrev 2010-12-09 22:16:29 följande:

följer gärna med på en promenad jag med fast jag inte bor i limhamn....om det går?

Ska på efterkontroll imorgon hos MVC har ni varit på det ännu? Känns som kroppen börjar bli som vanlig igen, eller vad tycker ni andra?

Ja, klart, bara häng på, det är bara skoj att träffa fler nya mammor :)
  • carri83

promenix på onsdag kl 13, nån som e sugen?

• carri83

torsdag kan jag tyvärr inte men vi kan ses senare imorn om ni kan.

• carri83
    aek82 skrev 2010-12-14 18:22:57 följande:
    Då ses vi då. Trevligt :)
    Kul att träffas! Vi hinner väl med en runda till innan jul va?!
Svar på tråden Nyfödda i Malmö