Pergo start imorgon...
Tjoo på er brudar!
Var också på apoteket idag o hämtade ut 2st paket! Imorgon eller på torsdag ska jag hämta ut 2st till!
Skööönt att det äntligen kommit! =)=)
Tjoo på er brudar!
Var också på apoteket idag o hämtade ut 2st paket! Imorgon eller på torsdag ska jag hämta ut 2st till!
Skööönt att det äntligen kommit! =)=)

Märkte nu att jag har en pytteblödning ... kom bara när jag torkade mig ... blir galen på min kropp ... vad kan detta vara nu då? mensen slutade för 5 dagar sen ... är på cykeldag 11 idag ...
mellanblödning? Äl-blödning? .... va trött jag blir
Nu har jag läst på lite om blödning ... kanske ändå är ÄL-blödning ,,, men den verkar tydligen komma i samband med att ägget släppt, så mitt ägg borde isåfall släppt .... hmm .... undrar om det är försent att sexa ikväll ...
det är fortfarande fruktbart 12-24 timmar efter det släppt .... ? blödningen kom vid 14.30 ca ... borde kanske hinna ...
sitter med värk, typ som mensvärk ... känns som mensen ska komma vilken minut som helst ... konstigt ...
har även rinniga flytningar ....
känns så tidigt bara ?? dag 11 .... förra månaden så fick jag ju en blödning (Precis så lite blod som jag fick nu) på dag 26, trodde ju då att det var en nidis, men eftersom jag gjorde progesteronprov på dag 25, som sen visade låga värden ... men TÄNK om jag hade äl på dag 26 istället ... självklart visade blodprovet låga värden då ... eftersom jag tog de dagen innan äl, isåfall .... Då kanske den blödningen jag fick på dag 26 var en äl-blödning ... men undrar om det kan skilja så, månad för månad, förra gången kanske äl på dag 26, nu kanske på dag 11 ... är det möjligt ????
Fasen va man velar runt i tankarna ....
och blödning är en av dem.
, kan forfarande inte fatta att det är sant? NÄR inser man att man faktiskt ÄR gravid??
om ett halvår eller så!
!!!