• kattis123

Pergo start imorgon...

Japan87 skrev 2010-10-13 14:14:28 följande:
    hej =) Jag ska dit nu snart, 14.40 =S nervööööös + att jag är gasig i magen :( tänk om ja pruttar framför näsan på gyn =/ ... haha förstår att det känns segt att vänta , men snart ska du med dit :P inte så långt kvar nu!! Ja, igår hade ja mkt känningar, molade o molade i äggstockarna, hoppas inte äl redan vart nu (känns iof tidigt för äl) ... idag känner ja lite ... kunde inte sexa igårkväll då T jobbade natt =/

Hej! Hur gick det idag på vul? Jag har precis kommit hem därifrån, hade en äggblåsa på 15 mm och en på 10 mm hon trodde att den större skulle släppa om 4-5 dagar )) hoppas så!
  • kattis123

Hoppas dom växer till sig i dagarna! Jag var på dag 12 idag så hon sa att dom växer ca 2 mm om dagen! Nästa fredag ska jag ta ett progesteron test! Har du fått någon tid för det? Lycka till!!!

• kattis123

Hon sa förresten inte något om min slemhinna....?!? Kan dom se de på vul? Hurdå?

• kattis123

Hej Hur går det för er tjejer? Jag gjorde ett äl test imorse, vill gärna ha er bekräftelse på testet så lägger ut en bild

• kattis123

Vad tror ni? (ser att jag lagt det på fel håll, så kontroll strecket är inte starkare än de andra strecket) Menändå
  • kattis123
    kattis123 skrev 2010-10-16 13:05:15 följande:

Vad tror ni? (ser att jag lagt det på fel håll, så kontroll strecket är inte starkare än de andra strecket) Menändå
    Test strecket menar jag är inte starkare än kontroll strecket.
  • kattis123

Yes 4-5 dagar! Så imorgon eller måndag...Har haft lite värl i äggstockarna men annars mår jag bra! Vill bara lägga mej så jag kan vakna imorgon o testa igen jag har köpt clearblues äl test nu, dom känns mest tillföröitliga! Har även köpt clearblues grav test hoppas jag får möjlighet att testa Det är säkert ingen fara med dina flytningar kanske äl på G!

• kattis123

I dag har jag haft riktigt ont vid äggstockarna så jag bestämde mnig för att göra ett ÄL test nu precis och mycket riktigt visar de en glad gubbe   betyder de att jag har äl nu eller är de 24-48 timmar?

• kattis123

Hej jag har inte pco så jag kan inte svara dig på dom frågorna men däremot tror jag att ett ägg ska vara minst 20 mm när de släpper! Mitt ägg var 15 mm på dag 12 och sedan dag 16 hade jag äl! Någon som vet hur många dagar äl testen visar glad gubbe? Imorse när jag testade va de inte längre glad gubbe men de är väl bäst att sexa på några dagar efter äl iså fall oxå?? Kram

• kattis123

"lillahjärtat87" - hur går de för dig? Har du fått någon stegring på ÄL testen?

Nu börjar den långa väntan på BIM för mig....vet inte riktigt när jag har BIM för jag brukar ha så oregelbunden mens men någon gång i slutet av 43 eller under v 44 tror jag!

Om det inte skulle fungera denna gång så har jag två paket (hoppas jag) som ligger och väntar på mig på apoteket, tror jag ska få ta en dubbel kur då.

Ska ta blodprov på fredag morgon så de ska bli spännande att de vad värdet ligger på eftersom jag verkligen känner att jag haft ÄL.

Ha de bra

Svar på tråden Pergo start imorgon...