Pergo start imorgon...
Kattis123 - Hur går det ??? =)
Kattis123 - Hur går det ??? =)
Nervös för imorgon föresten ?? =P
jag ska ju oxå till gyn imorn för VUL ... är rätt nervös ja =P
haha, på nått sätt är jag mest rädd för att lägga en brakare när man ligger i gynstolen =D
kanske bara ja är så dum som oroar mig över sånt =D hahaha skulle ju vara sååå pinsamt!!!
Hej tjejer!!!
Hoppar in här om det är ok??!! Jag är 31 år, bor i Sthlm, kommer från Gotland, gifte mig i sommras, vi har försökt få barn i snart 3 år!!!!!! Fick MF i v9, för 1.5 år sen, har inte blitt ngt efter det
Jag har lite dåliga värden av progesteron o östrogen, mannen har bara 49% rörliga spermier, nästan alla långsamma... Så vi har det lite jobbigt med andra ord!!!! MEN jag började käka pergo häromveckan, men jag åt två tabl om dan, gjorde nån av er det?? Var inne förra tis 5:e på dag 11, hade ett superägg, och två blåsor till han inte kunde gardera om det var fina ägg i, så jag fick min ägglossningsspruta i skinkan, direktiv om att sexa dan efter o följande dag där... Men mannen blev dålig, så det blev samma dag o dan efter, men håller tummarna stenhårt att det kan ta sig, för snart orkar jag inte mer...
Jag var tok nervös innan för hur jag skulle må, men kände inte så mkt förutom att jag blev tröttare... MEN det är inge kul att det är svårt o få tag på tabletterna, men har lyckats o hämta ut två askar till, så jag har!!! På tisdag vet jag om vi lyckats eller inte... Tiden går sååååååååååååååååå sakta!!!!!!