Pergo start imorgon...
Nu börjar den långa väntan på BIM för mig....vet inte riktigt när jag har BIM för jag brukar ha så oregelbunden mens men någon gång i slutet av 43 eller under v 44 tror jag!
Om det inte skulle fungera denna gång så har jag två paket (hoppas jag) som ligger och väntar på mig på apoteket, tror jag ska få ta en dubbel kur då.
Ska ta blodprov på fredag morgon så de ska bli spännande att de vad värdet ligger på eftersom jag verkligen känner att jag haft ÄL.
Ha de bra
Nepp, har inte ens testat idag, för igår på vul var ju ägget bara 12mm =(
så ingen chans att det blir någon stegring än på ett par dagar ... depp som tusan !
På 5 dagar (sen senaste vul) så har ägget bara växt 2mm ... Så vet inte om det hinner växa till sig till nästa vul som är på tors! men jag hoppas fortfarande ... men jag hade en fin slemhinna på 9,8mm =)
Undrar när man får stegring på äl-testet ... hur stort ägget är då lix ... för OM mitt ägg växer 2mm per dag nu fram till tors, så kan det vara på 18mm ... då är det ju nära äl ...
Mm, den där väntan är inte rolig! Man känner både hopp ibland o mindre hopp ibland om att det kommer bli plus på stickan ! O minsta lilla symptom på graviditet blir man hyperglad o känner efter mer o mer =P
Va skönt om du har mer tabletter sen! OM det inte skulle funka nu!
Själv så har jag en känsla av att jag får köra dubbelt nästa månad, verkar ju lixom inte som äggen velat växa till sig tillräckligt! är på dag 15-16 idag ... molar o har sig i stockarna ... men det är väl säkert för att reta mig =P
Hoppas du ligger på bra värde på fre, så du fått en dunder-äl!! =)
Ha det fint du meeed!!

Smitta oss med TUUUUUUR