• kattis123

Pergo start imorgon...

Idag har jag varit på VUL känner mig riktigt lycklig! Fick positivt på äl test söndag morgon och hade skit ont i äggstockarna hela söndagen och lite idag! Inget positivt äl test imorse MEN 2 stora fina äggblåsor, fin slemhinna och äggen hade inte släppt ännu så vi ska sexa på som tusan ikväll o imorgon!!! Hon trodde verkligen på de nu! Hon sa att två ägg är der allra bästa och när speciellt eftersom jag var lite lite överstimulerad oxå! Hihi såå kul! Trodde att äggen redan släppt o de va gör sent o ha sex men icke ))

• kattis123

Vad e cd? Äggblåsorna var på över 20 båda två! Är på dag 15 idag och fick utslag dag 14. Jag åt en enkelkur först men då blev de bara ett ägg detta var första dubbelkuren

• kattis123

Hej! Idag är jag på ÄL +5, tog ett test vet att de e alldeles för tidigt men jag ska till Malmö i helgen och hade ö skat att de visade ett plus imorse ....men men....! Jaja BIM e inte försen 1 december, men man har ju hört dom som de iallafall fall kommit ett litet litet pluss...! Jag har faktiskt haft molvärk och ont i bröstvårtorna (hoppas inte de e innbillning) Hur går de lilla hjärtat87?? Mens ännu?? Någon som har pratat med merck och fått ett datum när pergo komme? Jag tror inte på januari!

• kattis123

Hej på er!

Det har varit lite tyst här på senaste, hur går de för alla? Är de väntan på pergo eller Äl eller kanske till o med BIM?

Själv är de väntan på BIM. Är i dag på ÄL+8, igår gjorde jag ett test som visade negativt men jag vet att de är för tidigt att testa....men kan fasen inte hålla mig!!

Har haft lite ont i bröstvårtorna men inte nu längre. Har lite vita flytningar oxå,.....men jag vågar inte hoppas....trots att jag kanske faktisk gör de lite i smyg ändå!

Ska åka till Sthlm på tosdag så då vill jag göra ett test för att se!

Om de inte blir något denna gången så känns de för jävligt! Allt var ju bara SÅ bra på VUL!!! Fattar inte varför de inte skulle bli något i så fall......*snyft*

jaja....vi är ju inte där än  Flört

Kram på er

• kattis123
    Japan87 skrev 2010-11-26 15:21:10 följande:
    Nått jag undrar ... Fick mensen i lördags (då kom den igång rejält!!!) Sen igår har jag har stickningar, så jag verkligen reagerar, i vänster äggstocke .... kan det redaaan vara ÄL på G? hmm ... konstigt detta ... är på cykeldag 7 idag bara ... hmm i vanliga fall har jag lååånga cyklar ... mellan 32-50 (eller mer) dagar .... fan va jobbigt detta  är! Har ingen speciell sexlust för tillfället heller, tänker bara "Måste man mysa varannan dag!" depp ... sen kom sambon in på en skola i enköping nu med =/ vet inte hur allt ska bli ...bläää för allt!

Hej! Va konstigt de låter....känns lite tidigt med äl på dag 7, men man vet aldri. Tycker du ska testa o kolla varje dag nu framöver! Äter du pergo nu? Jag har fått en konstig blödning idag på dag 25, undrar om de e mensen som kommer tidigt! Verkar iallafall som att de inte blev någon bebis denna gång heller! Känner mig faktiskt lite knäckt! Någon som känner igen sig i att ha fått en blödning tidigare med pergo! Kan tillägga att hag trodde mensen skulle komma om ca 7 dagar ( på dag 32), grav test visat negativt oxå!! *snyft*
  • kattis123

Tänkte bara säga att jag tror pergo är i lager igen! Jag har hämtat ut 3 paket idag och ska hämta ett imorgon!

• kattis123

Börjar dubbelkur imorgon igen!! 

• kattis123

Nix de va de inte detta är min tredje som jag ska ta nu! Hoppas hoppas

• kattis123
    LisaTott2012 skrev 2010-11-29 20:00:00 följande:
    JA! kanske tredje gången gillt

Hur går de för dig? Väntar du på BIM??
  • kattis123
    LisaTott2012 skrev 2010-12-02 11:19:18 följande:
    Jag hoppas så innerligt att det ska vara sant!
    ja det blir en riktigt lång helg, men det gör ju inget så länge inte mensen har kommit då!
    Stoooooooooooooort grattis till dig! Åh va roligt!

Hur många omgångar pergo käkade du? Varför fick du ta sprutan? Fick du den redan första omgången?

KRAM
  • kattis123

Spännande "lillahjärtat87", undra om de kan vara en liten bebbe imagen

Själv är jag inne på 3dje kuren pergo dubbel. Fick svar på progesteron provet i dag och de visade 98 vilket var väldigt högt värde sa gyn!

Men jag har faktiskt inga gravid känslor alls Väntar BiM om några dagar bara..... Undra NÄR de ska ta sig!!!!??
    Kan ju inte hålla på med pergo hur länge som helst heller.....

Killen ska iallafall göra spermaprov efter julhelgen, så får vi se vad de visar. Pratade lite med gyn om IVF men hon sa att om de va bra ägglossningar och spermaprovet var bra och fri passage i äggledarna så är inte IVF bättre utan de kan ta tid för vissa

Nästa steg för mig är iallafall spolning av äggledarna, ngn som gjort det?

Kram på er

• kattis123

Nu närmar sig BIM med stormsteg....dag 27 i dag (vet ju aldrig hur lång cykel jag har) Men jag har bestämt att jag inte ska testa försen nästa vecka något om mensen inte kommit!

Brösten ömmar men det är väl oxå de enda jag känner....de kände jag ju sist oxå innan mensen kom och gjorde ett besök! Kan vara biverkningar av pergo....

Hoppet är definitivt de sista som överger en!!!

En stor godjul kram till er alla!

• kattis123

Nu närmar sig BIM med storm steg (dag 27 idag, vet ju aldrig hur lång min cykel är). Men jag har bestämt mig för att inte testa försen nästa vecka om inte mensen kommit.

Brösten ömmar och gör lite ont, känns tunga. Men de har innan varit biverkning av pergo tror jag....Har iallafall kännt så i över en vecka nu.

Hoppas hoppas

En STOOOR God Jul kram till Er alla!Solig

• kattis123

Oj de första inlägget kom visst me

• kattis123

Fan fan fan.... Idag kom mensen!! Känns som de aldrig kommer bli vår tur! Har en dubbelkur pergo hemma som jag börjar med om 5 dagar igen (4 kuren, har haft äl på alla kurer)

• kattis123

Hej på er!

Hoppas ni haft en god jul

Imorgon ska jag åter igen börja med pergotime dubbelkur. Detta blir min fjärde kur totalt (1 enkel och 3 dubbel). Hoppas hoppas hoppas!!!!!

M ska till kvinnofokus och hämta lite grejjer för att lämna spermaprov. Sen om de inte blir något på denna kur så ska jag spola äggledarna och se så att där är fri passage. HAr hört att flera blir gravida efter att ha spolat äggledarna...!

Jag har verkligen bestämt mig för att försöka att inte tänka på det denna månad. Jag ska slappna av, träna äta nyttigt, gå ut och gå m.m. allt för att inte tänka på de.

Vi har en resa till thailand inbokad oxå så den kan nog spä på glädjen lite oxå

Jag tänker ändå tanken att på alla pergokurer som jag ätit så har jag fått bra ägglossning sist va värdet på 97.
    Varför blir de då inget och varför skulle de bli något denna gång?

Svar på tråden Pergo start imorgon...