• MissCM

Är du rädd för Pitbull/Amstaff hundar?

Är du rädd för pitbull eller amstaff hundar ? eller bara om dom går runt med fel "ägare" =)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du rädd för Pitbull/Amstaff hundar?
  • emsmamma

jag är inte rädd för hunden utan ägaren

• Pemmel

Jag kan vara rädd för alla hundar om de verkar oroliga och inte har bra ägare. Mest rädd är jag nästan för småhundarna som tillåts kasta sig i kopplet och skälla efter mig och min hund. Eller är kanske mest ägarna som jag är rädd för där också.

• April barn
    Pemmel skrev 2010-10-06 21:22:50 följande:
    Jag kan vara rädd för alla hundar om de verkar oroliga och inte har bra ägare. Mest rädd är jag nästan för småhundarna som tillåts kasta sig i kopplet och skälla efter mig och min hund. Eller är kanske mest ägarna som jag är rädd för där också.
  • PruttPottan

Fast.. Om man är rädd för fel ägare (som jag håller med om att viissa hundar har) så har det ju inte med hudar att göra alls? Människor man är rädd för bör man ju antingen undvika eller anmäla vare sig de har en cykel eller en amstaff med sig, eller? :P

• Zimlis
    RadarQueen skrev 2010-10-06 22:19:37 följande:
    Fast.. Om man är rädd för fel ägare (som jag håller med om att viissa hundar har) så har det ju inte med hudar att göra alls? Människor man är rädd för bör man ju antingen undvika eller anmäla vare sig de har en cykel eller en amstaff med sig, eller? :P
    Mäh - jag som precis tänkte in harkla mej lite om det. Hur fan vet man vad som är "fel ägare"??
    Charm är att få svaret ja utan att ha ställt någon bestämd fråga.
  • PruttPottan
    Zimlis skrev 2010-10-06 22:21:58 följande:
    Mäh - jag som precis tänkte in harkla mej lite om det. Hur fan vet man vad som är "fel ägare"??
    Det syns.. Precis som du ser om den där killen som följer efter dig en mörk kväll är våldtäksman. Trist bara om man tar miste liksom :/
  • Mummyfied

Ja. Men jag är rädd för/undviker alla sorters hundar oavsett ras för det finns inget jag gillar med dem alls.

• Zimlis
    RadarQueen skrev 2010-10-06 22:24:12 följande:
    Det syns.. Precis som du ser om den där killen som följer efter dig en mörk kväll är våldtäksman. Trist bara om man tar miste liksom :/
    Du menar EFTER man pepparsprayat han och chockat han med elpistolen man har och sparkat han i skrevet och det visar sej att han bara skulle gå till sin bil som råkar stå parkerad på samma parkering där jag ställde min bil
    Charm är att få svaret ja utan att ha ställt någon bestämd fråga.
  • PruttPottan
    Zimlis skrev 2010-10-06 22:34:30 följande:
    Du menar EFTER man pepparsprayat han och chockat han med elpistolen man har och sparkat han i skrevet och det visar sej att han bara skulle gå till sin bil som råkar stå parkerad på samma parkering där jag ställde min bil
    Ungefär så ja.. :P
  • Missariella

jag tycker inte riktigt om dem inte, det bor för många såna här med väldigt konstiga ägare, så nej tack. Jag försöker undvika dem så mycket jag kan när jag är ute med min hund, de får definitivt inte hälsa på min hund. Har sett på allt för nära håll hur lömska och opålitliga de kan vara

Svar på tråden Är du rädd för Pitbull/Amstaff hundar?