Inlägg från: vampyria2 |Visa alla inlägg
  • vampyria2

Skandal

Du jag håller med dig helt, har faktiskt själv varit i kontakt med dem och i fråge satt varför de publicerar barnporr bilder och skickat länkar på de bilder jag har menat. Vad som hände var att jag blev blockad och inte kan komma in på min BDB igen  hmm ja det var ju jag som hade gjort fel, eller hur var det nu >.<

• vampyria2
    Sthlmsparlan skrev 2010-10-05 23:20:41 följande:
    Tog illa upp?? Det är ens eget val om man vill titta på bilderna eller inte.
    Fast det är förbjudet att visa bilder på barn i sån situationer, enligt svensk lag så det är väl bra att nån reagerar på dem.
  • vampyria2
    Sthlmsparlan skrev 2010-10-05 23:31:41 följande:
    Just därför som att en så stor sajt som BDB är borde ha nån som granskar alla bilder som läggs upp, det eller ett belönings system där de belönar folk som anmäler bilder som inte är okej...för mig spelar det ingen roll vad TS har för motiv med tråden, han belyser ändå nått som är viktigt och som alla tonårsföräldrar borde vara medvetna om, väldigt många tror att deras barn aldrig skulle lägga upp såna bilder, snacka om att de många skulle bli förvånade över vad deras barn gör på nätet >.<
  • vampyria2
    unikakarlsson skrev 2010-10-05 23:37:57 följande:
    tackar vampyria2 som förstår mig
    du som jag borde veta att man inte har något val när bilderna plötsligt ploppar fram i fönstret
    Nja jag skiter väl i coh för sig i nakna ungar, inget som stör mig alls...men jag blir förbannad över att de till låter dem mest för att ungarna inte själva förstår hur illa de gör dem själva.
Svar på tråden Skandal