Inlägg från: Majsan70 |Visa alla inlägg
  • Majsan70

Barnkläder-tonåring redan vid 6-7 års ålder?

Jag tycker att affärerna har ett bra utbud med KLÄDER som funkar. Jeans o t-shirts o långärmade toppar finns ju i massor.  Jag fattar inte riktigt hur du menar med tonåring? Härhemma klär vi oss i samma stil hela familjen.

• Majsan70
    NoNoo skrev 2010-10-06 12:14:03 följande:
    Nja tonårsaktigt var kanske lite överdrivet men när jag tittar runt så ska kläderna plötsligt bli så himla "tuffa", och vuxna. Trista färgkombinationer, mycket tyll och "punkigt" bl a.
    Oh, jag älskar utbudet nu. Annat än när mina stora barn var små. Då var det svårt att hitta tuffa kläder. Tyll däremot kan jag leva utan. Men punkigt o rockigt...LOVE IT!  Sånt fick man leta ihjäl sig efter "förr i tiden".
  • Majsan70
    NoNoo skrev 2010-10-06 14:32:10 följande:
    Håller med där, hittar ingenting längre på Lindex eller Kappahl där jag ändå har varit storkonsument innan. H&M är ok men ganska tråkigt, Po.p är över min kostnadsgräns för barnkläder.
    augustisten skrev 2010-10-06 12:26:53 följande:
    www.blingo.se har jättefina barnkläder i större storlekar också. Väldigt bra kvalité och ekologiskt!
    Ja dom hade jättefina kläderJag kör själv lite rockstil, jeans o tröja och så, men barnen behöver fortfarande mer rörliga lekvänliga plagg.
    Dom får allt vänta lite med att bli stora faktiskt .
    Fast vad är inte lekvänligt med rockiga kläder?  Och stora...jag anser inte att de blir större bara för att de har snygga kläder.
Svar på tråden Barnkläder-tonåring redan vid 6-7 års ålder?