• Totek

En allmän fråga om onani både kille och tjej

Hur skulle ditt förhållande vara om du eller din älskare (båda könen) skulle gjort om ni hade ett öppet förhållande av att ni får göra vad ni vill i ert sex-föhållande när det gäller er båda och onani? (Alltså inte att ha sex med andra.

Ett exempel:

Ni båda ligger och ska precis somna, killen eller tjejen eller båda börjar att onanera på var sitt håll. Antingen gör den ena det och sedan eller båda samtidigt.

Utan att tänka på vad den ena är eller gör. Visst märker man att killen onanerar, då det "skakar" i hela sängen om man gör det lite mer "våldsamt" än vad en tjej gör.

• Svar på tråden En allmän fråga om onani både kille och tjej
  • Anonym

haha, ibörjan av min frus och mitt förhållande kunde jag fascineras av att hustrun plötsligt onanerade bredvid mig av för mig okänd anledning, själv skulle jag aldrig runka utan att hon själv ville. Detta är dock en förgången tid. Kul fråga

• Anonym

Vi har väl delvis ett öppet förhållande i det avseendet men jag börjar för den skull inte runka helt plötsligt medan hon ligger och läser bredvid mig. Om jag känner en stark lust att onanera just då går jag antingen till ett annat rum eller frågar om det är OK att jag gör det i sängen innan jag börjar.
    Hur hon gör vet jag inte eftersom hon inte gärna talar om det. Hon har berättat att hon gör det men vill inte säga när, var eller hur hon gör det. Skulle hon börja onanera bredvid mig skulle jag i alla fall inte bli irriterad. 

• Alexandra84

Jag och min man har en kanske lite väl öppet förhållande när det kommer till sex.
    Men jag brukar bara onanera om min man inte är hemma. Inte att jag inte vågar onanera om han är hemma, för det gör jag. Men jag föredrar att få sex om möjligheten finns.
    Och jag har faktiskt aldrig märkt av att min man gjort det när jag är hemma.

Men att bara börja sådär har jag inte gjort om han är med. Alltså, jag frågar han inte, men man känner ju av stämningen liksom och sen börjar jag... Men det brukar mer bli som en "show". Att jag gör det för honom... Svårt att förklara, men då ser det ut här hemma.
    Eller ja, det har ju hänt att jag vaknar av att jag smeker mig själv och har börjat i sömnen.

• Lavish

Skulle aldrig få för mig att förbjuda min kille att onanera. Eller tillåta någon att förbjuda mig. Men... det skulle vara konstigt om han låg brevid mig och gjorde det. Tycker att antingen håller man det privat för sig själv. ELLER så involverar man den andra parten i det hela.

• Totek
    Lavish skrev 2010-10-10 22:17:30 följande:
    Skulle aldrig få för mig att förbjuda min kille att onanera. Eller tillåta någon att förbjuda mig. Men... det skulle vara konstigt om han låg brevid mig och gjorde det. Tycker att antingen håller man det privat för sig själv. ELLER så involverar man den andra parten i det hela.
    Även om man är gift eller har ett mycket starkt samboförhållanden med henne/honom?
  • Anonym

min fru vet att jag runkar varje dag..

• Lavish
    Totek skrev 2010-10-10 22:29:44 följande:
    Även om man är gift eller har ett mycket starkt samboförhållanden med henne/honom?
    Hur menar du att det skulle påverka om vi var gifta? Du menar att det skulle kännas mer naturligt att han onanerade brevid mig utan att fråga om jag ville vara med då?
  • Totek

I vissa förhållanden är det ok att onanera "öppet" (om inte barnen finns i rummet förståss), utan att fråga. Men det låter som om det är så att man måste ha ett samspel och respekt om hur den ena eller den andra  anser. Visst, det är lättare för en tjej att onanera än en kille.
    Sedan är det så att ett gift par är ju lite mer "troget" och sammansvetsade än om det hade vartit med ett ogift par. Dock eftersträvar jag att (om jag hade haft ett förhållande) att villja leva ett öppet förhållande som att oavsett om man har sex med varandra eller onanera på var sitt håll om även den andra ligger bredvid i sängen och kanske är på väg att somna.
    För min del "måste" jag onanera varje kväll innan jag somnar. Det är en form av att komma i ro för min del.

• Doktorn
    Totek skrev 2010-10-10 22:29:44 följande:
    Fattar inte heller frågan.  Måste man registrera sin onani i förväg för att få den godkänd om man är vigda äkta makar?  Eller kan man runka på som en vanlig människa även då?
    Av alla misslyckander är den här den besvikaste!
Svar på tråden En allmän fråga om onani både kille och tjej