• Totek

En allmän fråga om onani både kille och tjej

Hur skulle ditt förhållande vara om du eller din älskare (båda könen) skulle gjort om ni hade ett öppet förhållande av att ni får göra vad ni vill i ert sex-föhållande när det gäller er båda och onani? (Alltså inte att ha sex med andra.

Ett exempel:

Ni båda ligger och ska precis somna, killen eller tjejen eller båda börjar att onanera på var sitt håll. Antingen gör den ena det och sedan eller båda samtidigt.

Utan att tänka på vad den ena är eller gör. Visst märker man att killen onanerar, då det "skakar" i hela sängen om man gör det lite mer "våldsamt" än vad en tjej gör.

• Svar på tråden En allmän fråga om onani både kille och tjej
  • Doktorn
    Totek skrev 2010-10-11 09:39:14 följande:
    Glöm frågan!
    OK. 
    Av alla misslyckander är den här den besvikaste!
  • Anonym

Eftersom jag är tjej och sängen inte rör sig vidare mycket när jag onanerar. Det går jävligt fort dessutom.
    så jaa det har hänt att jag onanerat när vi ligger i samma säng. Sambon brukar inte märka det eller låtsas ej om det oftast, vet inte vilket.

Ibland kan han kyssa mig på pannan och säga, du ska få en fin stund för dig själv och kliva upp. eller så har han också någon gång frågat om det är skönt, på ett ej pinsamt sätt.

• Janice01
    Anonym skrev 2010-10-11 09:44:21 följande:
    Eftersom jag är tjej och sängen inte rör sig vidare mycket när jag onanerar. Det går jävligt fort dessutom.
    så jaa det har hänt att jag onanerat när vi ligger i samma säng. Sambon brukar inte märka det eller låtsas ej om det oftast, vet inte vilket.

Ibland kan han kyssa mig på pannan och säga, du ska få en fin stund för dig själv och kliva upp. eller så har han också någon gång frågat om det är skönt, på ett ej pinsamt sätt.
    Vill han inte ha sex med dej i stället?
  • Sugarbabe

Jag onanerar bara när min man inte är hemma, och han runkar bara när jag sover eller inte är hemma, blir vi kåta när den andra är hemma har vi sex och skulle min man börja runka bredvid mig i sängen (har aldrig hänt) så skulle jag nog slänga mig in i leken.

• Lavish
    Totek skrev 2010-10-11 07:50:17 följande:

I vissa förhållanden är det ok att onanera "öppet" (om inte barnen finns i rummet förståss), utan att fråga. Men det låter som om det är så att man måste ha ett samspel och respekt om hur den ena eller den andra  anser. Visst, det är lättare för en tjej att onanera än en kille.
    Sedan är det så att ett gift par är ju lite mer "troget" och sammansvetsade än om det hade vartit med ett ogift par. Dock eftersträvar jag att (om jag hade haft ett förhållande) att villja leva ett öppet förhållande som att oavsett om man har sex med varandra eller onanera på var sitt håll om även den andra ligger bredvid i sängen och kanske är på väg att somna.
    För min del "måste" jag onanera varje kväll innan jag somnar. Det är en form av att komma i ro för min del.

Jag skulle nog vilja ha en inbjudan att vara med på det roliga först isf. Först om jag tackade nej skulle jag tycka att det kändes OK att han runkade brevid mig. Jag har dessutom svårt att tro att min kille skulle kunna hålla tassarna borta om jag låg och onanerade brevid honom. Och att han skulle bli rätt frustrerad om jag insisterade på min rätt att onanera utan att ta i honom med tång.
  • Anonym
    Janice01 skrev 2010-10-11 11:30:45 följande:
    Vill han inte ha sex med dej i stället?
    Nej, han har ingen vidare stor sexlust. Han vill ha sex ungefär en gång, varannan eller varje vecka. medan jag vill varannan dag. Så visst måste jag tillfredställa mig själv då och då även om jag föredrar honom.
  • Janice01
    Anonym skrev 2010-10-11 17:15:00 följande:
    Nej, han har ingen vidare stor sexlust. Han vill ha sex ungefär en gång, varannan eller varje vecka. medan jag vill varannan dag. Så visst måste jag tillfredställa mig själv då och då även om jag föredrar honom.
    Vad trist när det är så olika....
    Vet han om att du gör det? Var brukar du göra det?
  • Anonym
    Lavish skrev 2010-10-11 14:15:46 följande:
    Jag skulle nog vilja ha en inbjudan att vara med på det roliga först isf. Först om jag tackade nej skulle jag tycka att det kändes OK att han runkade brevid mig. Jag har dessutom svårt att tro att min kille skulle kunna hålla tassarna borta om jag låg och onanerade brevid honom. Och att han skulle bli rätt frustrerad om jag insisterade på min rätt att onanera utan att ta i honom med tång.
    Det är klart att man hellre har sex men efter 20 år tillsammans har vi båda gaska bra koll på varandras sexlust. Om hon har mens eller svamp vet jag att hon inte vill på några dagar.
    Är hon dessutom rejält trött vet jag att jag inte kommer att få någon hjälp heller.  
    Hon blir inte sur om jag runkar bredvid henne i sängen när hon bara vill sova och jag blir inte sur för att jag får klara mig själv. 
    Det är ingen stor grej för oss. Ibland har vi sex, ibland hjälps vi åt att göra det skönt för den som har lust och ibland får man sköta sig själv. 
  • Janice01
    Anonym skrev 2010-10-12 12:49:37 följande:
    Det är klart att man hellre har sex men efter 20 år tillsammans har vi båda gaska bra koll på varandras sexlust. Om hon har mens eller svamp vet jag att hon inte vill på några dagar.
    Är hon dessutom rejält trött vet jag att jag inte kommer att få någon hjälp heller.  
    Hon blir inte sur om jag runkar bredvid henne i sängen när hon bara vill sova och jag blir inte sur för att jag får klara mig själv. 
    Det är ingen stor grej för oss. Ibland har vi sex, ibland hjälps vi åt att göra det skönt för den som har lust och ibland får man sköta sig själv. 
    Hur gör hon själv när hon onanerar? Ligger hon också bredvid i sängen?
  • Anonym
    Janice01 skrev 2010-10-12 13:02:28 följande:
    Hur gör hon själv när hon onanerar? Ligger hon också bredvid i sängen?
    Det händer men det är inte så ofta som hon vill när jag inte vill. 
  • Janice01
    Anonym skrev 2010-10-12 13:09:26 följande:
    Det händer men det är inte så ofta som hon vill när jag inte vill. 
    Du vet att ofta är vi tjejer lite diskretare med att oannera än ni killar. Hon gör det nog mest är när du inte är i närheten...
  • Anonym
    Janice01 skrev 2010-10-12 13:21:57 följande:
    Du vet att ofta är vi tjejer lite diskretare med att oannera än ni killar. Hon gör det nog mest är när du inte är i närheten...
    Det är mycket möjligt. Hon får göra som hon vill.
  • Janice01
    Anonym skrev 2010-10-12 13:35:31 följande:
    Det är mycket möjligt. Hon får göra som hon vill.
    Bra! Sund inställning!
  • Anonym
    Janice01 skrev 2010-10-12 07:37:05 följande:
    Vad trist när det är så olika....
    Vet han om att du gör det? Var brukar du göra det?
    Ja han vet att jag gör det ibland, och ibland inte. Men jag skulle ju aldrig ljuga om det om han frågade :P
    Jag kan göra det i sängen, om jag bäddat ner mig för en vilstund eller om det är på  kvällen eller precis när jag vaknat på morgonen. Sen i duschen. Men resten av hemmet brukar jag inte fläka ut mig i när han är hemma, det känns lite ofräscht på nått sätt.
  • Anonym
    Janice01 skrev 2010-10-12 13:21:57 följande:
    Jo precis, tar ju bara någon minut om man bara vill komma. Killen märker ju knappast om man inte vill.
  • Janice01
    Anonym skrev 2010-10-13 00:49:14 följande:
    Jo precis, tar ju bara någon minut om man bara vill komma. Killen märker ju knappast om man inte vill.
    Jo så är det ju...
Svar på tråden En allmän fråga om onani både kille och tjej