sovplats ångest....
Hej...hoppas på svar då jag mår jättedåligt. Har världens finaste lilla son på 13 v. Han är glad o snäll vår son. Mitt problem handlar om nätterna, han har alltid varit gasig och värst på natten. Mycket stånk o stön, nästan aldrig gråt dock. Han somnar i vår säng, på natten efter amning i vardagsrummet försöker vi somna i sängen igen men låter han mkt så lägger jag mig med honom i vardagsrummet på en madrass. Efter prutt o stånk somnar vi sen om. Har så dåligt samvete, ja ångest tom över detta! Min fråga är om han mår dåligt över att ej få sova på samma plats? Känns dumt att tänka på grannarna, väldigt lyhört sär vi bor, om det skadar min son. Men inom mig tänker jag att klart han inte tar skada, men samtidigt ångest för tänk om.... Ärmen väldigt positiv människa men alla starka känslor o oro har gjort mig till en överanalyserande mamma:( så småningom ska han sova i egen säng men just nu är det så stånkigt på nätterna att vi väntar. Blir stressad av alla måsten om sovandet... Snälla svara om min kille kan må dåligt över att sova på olika ställen på natten! Kram/ överlycklig, ledsen och orolig mamma