• absolutbabysugen

Stor chans att ni blir gravida så här!

Heeej!

Ni som försöker bli gravida läs denna tråden där står mycket intressant om boorgaolja- metoden! läs tråden och gå sedan med i min bim lista.

Enligt fl studie så är det väldigt många som blivit gravida på första föröket. titta nedan. 
    www.familjeliv.se/Forum-1-32/m31046538.html

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jag har nu gjort en BORAGO BF-TRÅD för alla som har plussat och som kommer plussa med hjälp av boragoolja!!! Välkomna dit!!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m32604508.html

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Såhär har det sett ut i statistiken för APRIL månad:

~~STATISTIK APRIL~~
    Totalt antal medlemmar: 40
    Totalt borde 40 x 0,2 = 8 st bli gravida

~~GRAVIDA~~
    Sweetie76 (försök nr 5 efter MA) Boragoförsök 1
    abra (försök 1) Boragoförsök 1
    Acnaib (försök 9 efter MA) Boragoförsök 1
    Didofido (försök 1) Boragoförsök 1
    Egg (första försöket)
    FlakeZ (försök nr 1) Boragoförsök 1 + rosenrot, äl-test
    Cool (försök 2, B1)
    MiAmore (försök 12) Glandin försök 1
    bakstuds (försök 7) boragoförsök 1
    Froggy2008, boragoförsök 1
    Snoddiz
    Silverline, boragoförsök 1
    Skånemamman ( 7:e försöket, 1:a med Glandin-25)
    Gulletussan (försök 10, borago 1)

Totalt antal GRAVIDA: 14

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Såhär har det sett ut i statistiken för MAJ månad:

~~STATISTIK MAJ~~

Antal medlemmar: 52
    Totalt borde 52 x 0,2 = 10,6 bli gravida

~~~GRAVIDA~~~
    virra (försök ~3) boragoförsök 2
    maria helena (försök 1) Boragoförsök 1
    flowerLowa (totalt 15 försök, 3:e efter mf) boragoförsök 1
    SurKatt (försök 1 efter MA, Boragoförsök )
    Zaaandra försök 3, boragoförsök 1
    Gnom (12-14 försök, 1:a försöket med Glandin)
    Filuren81 (försök 2, 1:a med Glandin)
    Enira försökt i över 5 år,2:a försöket med Borago)
    Clear (försök 4-5 efter MA, 1:a försöket med Glandin)
    Februari (försök nr 6, nr 1 med Glandin 25)
    Sweetp (Försök 3 totalt, 2:a med Glandin, 1:a med Apiforce)
    Tok - försök nr 2, första med Glandin25
    Liin - försökt sen dec. 2 försöket m Glandin25
    Blondie85 - (2:a försöket, 1:a med Glandin25)
    Emmyh2 - 1:a försöket, 1:a med glandin 25

totalt antal gravida: 15

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu tar jag upp denna tråden för att göra fler gravida !!
  • Svar på tråden Stor chans att ni blir gravida så här!
  • hoppas på plus

Jag började äta Glandin25 för ca 1 vecka sen. Nu till helgen ska jag ha ÄL Det ska bli spännande att se om det här funkar...

Vi har försökt sen i höstas...

• velicious

Hej!
    Jag har beställt hem glandin 25 och undrar när man ska börja ta dom och hur ofta? Och när ska man sluta ungefär?

Jätte tacksam för svar..

♥ ᴴeNᴰrik «--ஐ♥
  • hoppas på plus
    velicious skrev 2011-06-12 22:59:19 följande:
    Hej!
    Jag har beställt hem glandin 25 och undrar när man ska börja ta dom och hur ofta? Och när ska man sluta ungefär?

Jätte tacksam för svar..

Jag tog 2 kapslar/dag (en på morgonen å en på kvällen) Tror du kan börja direkt och jag slutade ca 1 vecka efter ÄL. Om jag får mens snart, så börjar jag igen när mensen kommer

Lycka till!

• velicious
    hoppas på plus skrev 2011-06-13 08:28:26 följande:

Jag tog 2 kapslar/dag (en på morgonen å en på kvällen) Tror du kan börja direkt och jag slutade ca 1 vecka efter ÄL. Om jag får mens snart, så börjar jag igen när mensen kommer

Lycka till!

Jaha men oj jag är inne pa dag 2 med mens nu. Är de illa att börja imorgon da tror du? Neeej ush mens hoppas vi inte pa...hoppas pa ett fint + där istället ska du ju göra!
    ♥ ᴴeNᴰrik «--ஐ♥
  • bebis maj 12

Jag åt glandin ända tills jag fick ett Plusefter de slutade jag och började med folsyra.
    Jag blev gravid på tredje och första försöket,men om de berodde på glandin vet jag inte..anv även ÄL-tester..

Mamma till Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10
  • hoppas på plus
    velicious skrev 2011-06-13 15:17:44 följande:
    Jaha men oj jag är inne pa dag 2 med mens nu. Är de illa att börja imorgon da tror du? Neeej ush mens hoppas vi inte pa...hoppas pa ett fint + där istället ska du ju göra!
    Börja äta på en gång! kanske tar några dagar innan det börjar funka?! Sen kan du göra ett uppehåll nån vecka efter ÄL och bara invänta plusset
  • velicious
    hoppas på plus skrev 2011-06-14 13:57:03 följande:
    Börja äta på en gång! kanske tar några dagar innan det börjar funka?! Sen kan du göra ett uppehåll nån vecka efter ÄL och bara invänta plusset
    Mina glandin 25 har kommit nu..men ligger hos grannen. Postmannen här var vell för lat att lämna i var brevlada? Obestämd hmm. Men iaf ska knacka pa där snart och börja med desamma!! Skrattande
    bebis maj 12 skrev 2011-06-13 15:59:36 följande:
    Jag åt glandin ända tills jag fick ett Plusefter de slutade jag och började med folsyra.
    Jag blev gravid på tredje och första försöket,men om de berodde på glandin vet jag inte..anv även ÄL-tester..
    Jaha vad kul! Grattis till +:ett (om de var nyligen?)
    ♥ ᴴeNᴰrik «--ஐ♥
  • velicious

Da har jag nu tagit 2 st spännande att se om denna manad bli var tur! Hört att en del far finare hy utav glandin, nagon här som fatt de?
    Hur gar de för dig hoppaspaplus?

♥ ᴴeNᴰrik «--ஐ♥
  • hoppas på plus
    velicious skrev 2011-06-15 19:40:40 följande:
    Da har jag nu tagit 2 st spännande att se om denna manad bli var tur! Hört att en del far finare hy utav glandin, nagon här som fatt de?
    Hur gar de för dig hoppaspaplus?

Har tagit två idag Jag hoppas verkligen det blir vår tur den här månaden! Förra månaden fick jag hem kapslarna typ 4 dagar innan ÄL, så jag vet inte om det hade nån effekt då?

Ska bli spännande å se hur det går nu

mrsv: vi måste följas åt nu!

Svar på tråden Stor chans att ni blir gravida så här!