• absolutbabysugen

Stor chans att ni blir gravida så här!

Heeej!

Ni som försöker bli gravida läs denna tråden där står mycket intressant om boorgaolja- metoden! läs tråden och gå sedan med i min bim lista.

Enligt fl studie så är det väldigt många som blivit gravida på första föröket. titta nedan. 
    www.familjeliv.se/Forum-1-32/m31046538.html

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jag har nu gjort en BORAGO BF-TRÅD för alla som har plussat och som kommer plussa med hjälp av boragoolja!!! Välkomna dit!!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m32604508.html

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Såhär har det sett ut i statistiken för APRIL månad:

~~STATISTIK APRIL~~
    Totalt antal medlemmar: 40
    Totalt borde 40 x 0,2 = 8 st bli gravida

~~GRAVIDA~~
    Sweetie76 (försök nr 5 efter MA) Boragoförsök 1
    abra (försök 1) Boragoförsök 1
    Acnaib (försök 9 efter MA) Boragoförsök 1
    Didofido (försök 1) Boragoförsök 1
    Egg (första försöket)
    FlakeZ (försök nr 1) Boragoförsök 1 + rosenrot, äl-test
    Cool (försök 2, B1)
    MiAmore (försök 12) Glandin försök 1
    bakstuds (försök 7) boragoförsök 1
    Froggy2008, boragoförsök 1
    Snoddiz
    Silverline, boragoförsök 1
    Skånemamman ( 7:e försöket, 1:a med Glandin-25)
    Gulletussan (försök 10, borago 1)

Totalt antal GRAVIDA: 14

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Såhär har det sett ut i statistiken för MAJ månad:

~~STATISTIK MAJ~~

Antal medlemmar: 52
    Totalt borde 52 x 0,2 = 10,6 bli gravida

~~~GRAVIDA~~~
    virra (försök ~3) boragoförsök 2
    maria helena (försök 1) Boragoförsök 1
    flowerLowa (totalt 15 försök, 3:e efter mf) boragoförsök 1
    SurKatt (försök 1 efter MA, Boragoförsök )
    Zaaandra försök 3, boragoförsök 1
    Gnom (12-14 försök, 1:a försöket med Glandin)
    Filuren81 (försök 2, 1:a med Glandin)
    Enira försökt i över 5 år,2:a försöket med Borago)
    Clear (försök 4-5 efter MA, 1:a försöket med Glandin)
    Februari (försök nr 6, nr 1 med Glandin 25)
    Sweetp (Försök 3 totalt, 2:a med Glandin, 1:a med Apiforce)
    Tok - försök nr 2, första med Glandin25
    Liin - försökt sen dec. 2 försöket m Glandin25
    Blondie85 - (2:a försöket, 1:a med Glandin25)
    Emmyh2 - 1:a försöket, 1:a med glandin 25

totalt antal gravida: 15

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu tar jag upp denna tråden för att göra fler gravida !!
  • Svar på tråden Stor chans att ni blir gravida så här!
  • bebis maj 12

På min EPA glandin står de att man ska äta 2 kapslar per dag..inte om de ska delas upp på 2 olika tillfällen ej heller om de skas i samband med måltid..jag tar 2 på morronen..

Mamma till Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10
  • velicious

Jag tog bara 1 per dag och ibland 2 :P får se om här dyker upp ett + på stickan..BIM+2 nu så hoppas hoppas!! :) hur går de för er andra?? någon mer på bim+?

♥ ᴴeNᴰrik «--ஐ♥
  • hoppas på plus
    velicious skrev 2011-07-11 02:50:02 följande:
    Jag tog bara 1 per dag och ibland 2 :P får se om här dyker upp ett + på stickan..BIM+2 nu så hoppas hoppas!! :) hur går de för er andra?? någon mer på bim+?

Åh va spännande!!! När ska du testa då?! jag har ju lite oregelbunden mens, men räknar med att ha BIM på torsdag Men jag vågar nog först prova till helgen...
  • velicious
    hoppas på plus skrev 2011-07-11 10:10:22 följande:
    Åh va spännande!!! När ska du testa då?! jag har ju lite oregelbunden mens, men räknar med att ha BIM på torsdag Men jag vågar nog först prova till helgen...
    Jaa eller hur! :) ska testa imorgon tänkte jag, så pirrigt kan man lugnt säga att de är hi hi.

jamen då är de inte så jättelänge kvar tills du kan testa ju :D håller tummarotår...
    ♥ ᴴeNᴰrik «--ஐ♥
  • hoppas på plus
    velicious skrev 2011-07-12 00:26:27 följande:
    Jaa eller hur! :) ska testa imorgon tänkte jag, så pirrigt kan man lugnt säga att de är hi hi.

jamen då är de inte så jättelänge kvar tills du kan testa ju :D håller tummarotår...

Spännande!!! har du testat än?!
    Jag har "menskänningar" i brösten tyvärr... Känns som jag kommer få mens vilken dag som helst
  • catses

Hoppar in här med om det går bra?

Har beställt EPA Glandin och tänkte börja med dom så snart de kommer... efter att ha läst denna tråd känns det ju helt otroligt, måste bara testa! Är nu på 3:dje försöket med andra barnet(förhoppningsvis). Känner mig dock lite osäker på hur man ska äta dom, verkar va många olika bud? Ska man äta dom hela cykeln? 

• trebarnsmamma03

Jag är en mamma på 40 år. Jag bor i hop med min man och vi längtar efter att få utöka familjen från 2 till 3.   I hopp om ett +  * ÄL kom inte 12 Juli () * BIM den 12 Aug - 2011. Jag är en person med väldigt starka och många åsikter och är noga med sanningen. Jag har ett stort hjärta gentimot människor i mitt liv och jag oroar mig för "ingenting". Ett barn skulle för mig betyda allt så nu får du allt fastna i mig! Vi längtar efter just dig.

• hoppas på plus

mrsv har du testat än?!?!

Själv så kom mensen igår... Bara att fortsätta kämpa... 

• Ela86

Grattis!!!!! Kul! Själv känner jag inget hopp alls! Men men, det kommer väl!

Svar på tråden Stor chans att ni blir gravida så här!