• absolutbabysugen

Stor chans att ni blir gravida så här!

Heeej!

Ni som försöker bli gravida läs denna tråden där står mycket intressant om boorgaolja- metoden! läs tråden och gå sedan med i min bim lista.

Enligt fl studie så är det väldigt många som blivit gravida på första föröket. titta nedan. 
    www.familjeliv.se/Forum-1-32/m31046538.html

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jag har nu gjort en BORAGO BF-TRÅD för alla som har plussat och som kommer plussa med hjälp av boragoolja!!! Välkomna dit!!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m32604508.html

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Såhär har det sett ut i statistiken för APRIL månad:

~~STATISTIK APRIL~~
    Totalt antal medlemmar: 40
    Totalt borde 40 x 0,2 = 8 st bli gravida

~~GRAVIDA~~
    Sweetie76 (försök nr 5 efter MA) Boragoförsök 1
    abra (försök 1) Boragoförsök 1
    Acnaib (försök 9 efter MA) Boragoförsök 1
    Didofido (försök 1) Boragoförsök 1
    Egg (första försöket)
    FlakeZ (försök nr 1) Boragoförsök 1 + rosenrot, äl-test
    Cool (försök 2, B1)
    MiAmore (försök 12) Glandin försök 1
    bakstuds (försök 7) boragoförsök 1
    Froggy2008, boragoförsök 1
    Snoddiz
    Silverline, boragoförsök 1
    Skånemamman ( 7:e försöket, 1:a med Glandin-25)
    Gulletussan (försök 10, borago 1)

Totalt antal GRAVIDA: 14

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Såhär har det sett ut i statistiken för MAJ månad:

~~STATISTIK MAJ~~

Antal medlemmar: 52
    Totalt borde 52 x 0,2 = 10,6 bli gravida

~~~GRAVIDA~~~
    virra (försök ~3) boragoförsök 2
    maria helena (försök 1) Boragoförsök 1
    flowerLowa (totalt 15 försök, 3:e efter mf) boragoförsök 1
    SurKatt (försök 1 efter MA, Boragoförsök )
    Zaaandra försök 3, boragoförsök 1
    Gnom (12-14 försök, 1:a försöket med Glandin)
    Filuren81 (försök 2, 1:a med Glandin)
    Enira försökt i över 5 år,2:a försöket med Borago)
    Clear (försök 4-5 efter MA, 1:a försöket med Glandin)
    Februari (försök nr 6, nr 1 med Glandin 25)
    Sweetp (Försök 3 totalt, 2:a med Glandin, 1:a med Apiforce)
    Tok - försök nr 2, första med Glandin25
    Liin - försökt sen dec. 2 försöket m Glandin25
    Blondie85 - (2:a försöket, 1:a med Glandin25)
    Emmyh2 - 1:a försöket, 1:a med glandin 25

totalt antal gravida: 15

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu tar jag upp denna tråden för att göra fler gravida !!
  • Svar på tråden Stor chans att ni blir gravida så här!
  • Arne Per

Inget plus här kommer det att bli, mensen börjar så smått att komma... Jag blir så less och vet inte om man orkar försöka mer.
    Hur lyckas folk? Min son på 3,5 år kom till på första försöket, så jag ska inte klaga. Men när vi började försöka med nr 2 så tog det ett år innan jag blev gravid, den slutade dock i ett missfall som jag fick ta bort genom medicinsk abort. (v15). Detta var i december, och jag är ännu inte gravid.
    Försöker en månad till, sen kanske man får ringa KK......
    Ursäkta min klagan men jag blir bara så less.

• Lejoninna

Jag måste bara berätta.. beställde hem Rosenrot, EpoGlandin, Apiforce Royal Jelly och Folsyra.. Har ingen egen mens i vanliga fall men efter ca 2-3 veckors användande kom den helt plötsligt! Är inte gravid än men vi jobbar på det.. Flört Tänkte att jag kan ju testa dessa "mirakeltabletter" nu under sommaren då fertilitetsmottagningen iaf har stängt. Och visst fungerade dem! Hade inte haft ngn egen blödning på 2 år innan..Solig

• April82
    Lejoninna skrev 2011-07-21 11:45:03 följande:
    Jag måste bara berätta.. beställde hem Rosenrot, EpoGlandin, Apiforce Royal Jelly och Folsyra.. Har ingen egen mens i vanliga fall men efter ca 2-3 veckors användande kom den helt plötsligt! Är inte gravid än men vi jobbar på det.. Flört Tänkte att jag kan ju testa dessa "mirakeltabletter" nu under sommaren då fertilitetsmottagningen iaf har stängt. Och visst fungerade dem! Hade inte haft ngn egen blödning på 2 år innan..Solig
    Du körde precis som jag, exakt samma piller :)

Hoppas du får ditt plus snart! 
  • Föken M

hej!
    nu ska jag beställa epa glandin :) något mer jag borde beställa när jag ändå är igång? såg att några kombinerat vissa saker...

• Gabriella85
    Lejoninna skrev 2011-07-21 11:45:03 följande:
    Åh vad härligt!

Jag beställde Apiforce och  EPA Glandin i Måndags men har fortfarande inte fått leverans :( . Hoppas på att de kommer imorgon så jag kan börja så fort som möjligt. Blir så inspirerad av alla era berättelser!

Men om jag får fråga - varför hade du inte haft mens på 2 år innan? 
  • Lejoninna
    Gabriella85 skrev 2011-07-21 22:48:24 följande:
    Åh vad härligt!

Jag beställde Apiforce och  EPA Glandin i Måndags men har fortfarande inte fått leverans :( . Hoppas på att de kommer imorgon så jag kan börja så fort som möjligt. Blir så inspirerad av alla era berättelser!

Men om jag får fråga - varför hade du inte haft mens på 2 år innan? 

Har både PCO och Endometrios och sedan jag slutade med mina hormonsprutor (för att hålla endometriosen i styr) så har den inte kommit igång. Inte ens med provera lr primolut kurer har det funkat. Pergotime funkade inte heller.. Så därför trodde jag verkligen inte på dessa tabletter.. Beställde dem ändå då det inte kan bli sämre tänkte jag. Och vipps! Blödningen var ett faktum Solig Nu inväntar jag ÄL i helgen!
  • Gabriella85
    Lejoninna skrev 2011-07-22 17:06:31 följande:

Har både PCO och Endometrios och sedan jag slutade med mina hormonsprutor (för att hålla endometriosen i styr) så har den inte kommit igång. Inte ens med provera lr primolut kurer har det funkat. Pergotime funkade inte heller.. Så därför trodde jag verkligen inte på dessa tabletter.. Beställde dem ändå då det inte kan bli sämre tänkte jag. Och vipps! Blödningen var ett faktum Solig Nu inväntar jag ÄL i helgen!

Wow- fy vad bra! Lycka till i helgen då får man väl säga!

Själv ringde jag till curanovum där jag hade beställt EPA Glandin och Apiforce i Måndags och frågade varför de ännu inte hade kommuit fram. "Slut på lager, öh, glömde vi maila dig om det?"... Åhh! Så då kutade jag till närmsta hälsokost och köpte de där istället. Så nu har jag samma som du och April82. Apiforce, Glandin, folsyra och rosenrot. Har hört att bisolvon hjälper också men det känns lite overkill.   
  • April82
    Gabriella85 skrev 2011-07-22 17:23:12 följande:
    Wow- fy vad bra! Lycka till i helgen då får man väl säga!

Själv ringde jag till curanovum där jag hade beställt EPA Glandin och Apiforce i Måndags och frågade varför de ännu inte hade kommuit fram. "Slut på lager, öh, glömde vi maila dig om det?"... Åhh! Så då kutade jag till närmsta hälsokost och köpte de där istället. Så nu har jag samma som du och April82. Apiforce, Glandin, folsyra och rosenrot. Har hört att bisolvon hjälper också men det känns lite overkill.   
    haha, jag hade också tänkt på att ta bisolvon, om jag inte skulle ha plusat så hade jag planerat att köra bisolvon också :)
  • bebis maj 12
    Gabriella85 skrev 2011-07-18 23:08:37 följande:
    Jag är också på! Har beställt idag - både apiforce och epa glandin. Kommer med posten imorgon.
    Vore kul om det kom ngn lista. 
    Vad är apiforce bra för??
    Äter själv bara glandin...
    Mamma till Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10
  • velicious
    hoppas på plus skrev 2011-07-14 09:50:36 följande:
    mrsv har du testat än?!?!

Själv så kom mensen igår... Bara att fortsätta kämpa... 
    Mensen dök upp här med. Kanske beror på att vi mest har kört "avbrutet" (?) men blir tokig på detta snart "/
    ♥ ᴴeNᴰrik «--ஐ♥
Svar på tråden Stor chans att ni blir gravida så här!