• NovasM

Dra barnvagn/fika i Hägersten/södermalm?

Torsdag den här veckan eller nästa vecka?

• NovasM

Jag är fortfarande förvirrad*hihi* Är det denna torsdag eller nästa torsdag vi pratar om? :)

• NovasM

Ahh.. Min dator är koko. Vssa inlägg kommer senare, trots att jag uppdaterat sidan emellanåt*suck*

Jaja, denna torsdag låter jättebra:) Hur är runt 2-tiden?  

• NovasM

Jag kan vid halv två men inte tidigare än så tyvärr:(

• NovasM

Vad sägs om att ses halv två vid Medborgarplatsen, T-baneuppgång Björns Trädgård?

• NovasM

Ok, jag skickar mitt nummer till dig Pimkie så har du det om det skulle vara något.

Jag åker nämligen till öppna förskolan vid elva och åker sen direkt in till stan så jag kommer inte att kunna kolla något mer på Familjeliv. Men, hör av er till Pimkie då så någon av oss vet om det blir fler som kommer:)

Men, då ses vi vid halv två, Medborgarplatsen uppgång Björns Trädgård! 

• NovasM

Vad kul! Jag skickar mitt nummer till dig med. Jag har en grön Emmaljunga vagn, uppsatt hår och glasögon:)

• NovasM

Tjo! 

Jag tycker att det var superkul att träffa er idag även om Nova blev lite rastlös efter ett tag*haha* Det kan vara lite lättare att prata på Facebook och bestämma saker, om ni har det.

Adda mig i så fall på Sandra Melani:)

• NovasM

Skumt.. Det är flera som säger att de inte hittat mig.. Jag kan inte fatta vad det beror på. Nu har jag addat dig i alla fall:)

• NovasM

Mäh,  varför kan ingen hitta mig.. Muppigt:) Nu har jag addat dig också i alla fall..

Svar på tråden Dra barnvagn/fika i Hägersten/södermalm?