Dra barnvagn/fika i Hägersten/södermalm?
Torsdag blir kanon. Jag pratade med Idamaria om två-tiden utanför Mio på Sveavägen, vad tycker ni?
Torsdag blir kanon. Jag pratade med Idamaria om två-tiden utanför Mio på Sveavägen, vad tycker ni?
Sounds good! Ska bli jättekul att ses igen:) och för första gången :)
Jag kan inte då tyvärr:( Jag har öppna förskolan på torsdag fram till ett. Så jag kan inte vara i stan förrän halv två, och det känns lite viktigt att komma varje gång dit.. Typiskt.
Men, om ni andra kan tidigare så kanske jag antingen kan dyka upp när jag är klar, eller så kanske några eller alla av oss kan ses på fredag om ni har lust?
Jag är absolut på nästa vecka om det blir så!
Mm.. verkar som om torsdagen är den bästa dagen. Jag får komma när jag gör.
Men, en liten fråga bara, för att "kolla" läget, i framtiden om vi gör det här regelbundet, finns det någon möjlighet att ta någon annan dag än torsdag eftersom jag har öppna förskolan då. Jag vill gärna gå på den för det är min enda chans att lära känna folk som bor där jag bor, men samtidigt vill jag ju få tid att umgås med er och inte hoppa in så sent varje gång:)
Jag kommer också vara där imorgon:)
Vad kul! men då ses vi idag allihop:)
Sa vi inte hos mig på tisdag? Om det går bra med er förstås? Vilken tid som helst funkar för mig:)
Jag bor på Skebokvarnsvägen 243. Jag återkommer med lite bra vägbeskrivningar och förslag på hur man kan åka:)
Ok,
För er som bor i Midsommarkransen. Det lättaste är att ta buss 161, kliv av vid Bäckahagens skola, sen går ni tillbaka från det hållet bussen kom fast rakt framåt (bussen har nämligen precis svängt ut från en tvärgata). Ni fortsätter den stora gatan (skebokvarnsvägen) tills ni kommer till rödljus. Ni korsar rödljuset rakt fram och efter det är det första "gatan" in till vänster. Där är det en stor parkering, och tittar ni till vänster ser ni ett grå/blått hus. I det bor jag, porten längst bort, nummer 243, sen är det 2 trappor upp. Står Frisell/Sananes/Melani på dörren.
Om man åker från Bredäng skulle jag rekommendera buss 163 och antingen hoppa av vid Örby slott och byta till buss 165 till Högdalen eller ta T-bana. Samma sak om man kommer från Hammarbyhöjden. Kliver man av med T-banan går man till höger, genom centrumet. När man är i änden står man framför en kyrka, då svänger ni vänster, går några meter och sen ser ni en gångtunnel på höger sida. Gå under den, följ parkvägen och första böjen den gör åt höger svänger ni av på. Då ska ni ha en grön låg byggnad på er vänster sida. Följer ni denna parkväg men håller vänster efter att ni gått förbi den gröna byggnaden kommer ni fram till grå/blå hus, då bor jag på nr. 243, det är gård nummer 2 rakt framåt.
Jamaica, jag vet inte vart du bor så jag kan tyvärr inte ge dig någon bra vägbeskrivning.
När ni läser det här låter det säkert jättekomplicerat, men om ni skriver ner vägbeskrivningen så kommer ni att se det hela väldigt tydligt när ni väl står där. Om inte annat så är det ju bara att ringa mig så springer jag ut! Mitt telefonnummer är 0739 779 778, eller 073 50 50 971.
Ses imorgon, sa vi runt 1?
Kram på er!
Jadu, ingen aning. För mig spelar det ingen roll. Vill ni vara ute eller hemma hos någon?
Jag är på var som helst:) hemma hos någon i Liljeholmen då eller?
Liljeholmen funkar för mig med. Men, jag hittar inte så bra där, kan någon möta upp mig någonstans?
Vilken tid ska vi säga?