inkan70 skrev 2010-12-03 11:14:05 följande:
Jaha då har vi fått prova Malmös sista påhitt att man skall vara mottagarpar nummer 3.
Kordinatorn ringde i måndags morse kl 08,15 och sa att nu blir det nog ägg över och att donatorn skulle plockas på fm. Min man åkte dit enligt besked vid 11 tiden, gick in i "båset" då får jag reda på att donatorn skulle plockas först nästa dag...men för det första var min man redan på "g" och dessutom så var han bortrest på tisdagen.
Det bestämdes då att dom fick frysa hans spermie för tisdagen.
På onsdag fick vi besked att äggen ej räckte till oss...
Så det blev det jag befarade ännu en gång FEL från deras sida.
Jag är så fruktansvärt trött på hur dom behandlar oss patienter, det är så psykist jobbig att vara i denna situation och det dom gör hjälper inte överhuvudtaget.
Tur att jag har Tjeckien på gång....
Tatzy det verkar vara lika illa i Örebro med väntetider, hoppas att det hjälpt med skriverier om ivf o donationer i media sista tiden och att det blir fler donatorer.
Det var mycket dåligt gjort av dem, de skall ju inte göra så där. Ibland undrar man om de har någon aning om att de har med individer i livskris att göra.
När skall ni åka till Tjeckien? Har inte du varit i Riga också?
Jag säger så här att barnlöshetsbehandlingar är inte Sverige det bästa landet på om man säger så. Sverige ligger långt bakåt vad gäller det.
Kram